iPhone XS. O problema stupida, sau penibila, oricum vreti sa ii spuneti, este investigata de catre compania Apple pentru telefoanele sale premium, desi in realitate ea nu este noua, si nu afecteaza doar aceste unitati. Mai exact, unii clienti de telefoane iPhone XS si iPhone XS Max au inceput sa se planga ca interfata iOS are lag cand sunt deschise aplicatii, sau cand se acceseaza task switcher-ul pentru a face trecerea de la o aplicatie la alta.
iPhone XS. In clipul video de mai jos aveti o demonstratie a acestei probleme pe telefoanele celor de la Apple, si desigur ca o intalnesc zilnic, pentru ca iOS nu mai e de mult atat de “bun” precum era. Utilizatorii spun ca dupa 10 secunde de inactivitate in iOS pe iPhone XS si iPhone XS Max, incepe sa apara lag-ul in interfata, dar realitatea este ca el e acolo si fara vreo perioada de inactivitate, si uneori se intampla lucruri chiar mult mai rele decat atat.
iPhone XS. PROBLEMA STUPIDA Investigata de Apple
iPhone XS. Facand lucrurile si mai interesante, unii oameni spun ca au avut telefoanele inlocuite in Apple Store din cauza acestei probleme, da ati citit bine, au fost inlocuite pe baza garantiei de catre Apple. Daca am vorbi de Android, ar trebui schimbate mai toate unitatile, insa la Apple se schimba doar pentru cei care au noroc, iar asta la telefoane iPhone XS si iPhone XS Max care costa 1200 si respectiv 1300 de euro, deci nu sunt nici pe departe ieftine.
iPhone XS. E normal ca un telefon atat de scump sa aiba probleme de acest gen ? Da, pentru ca ruleaza un iOS supraaglomerat si complet “depasit de situatie”, asa cum si masinile de 100.000 de euro au anumite probleme. E normal sa se inlocuiasca unitatea in garantie ? Da, pentru ca telefoanele iPhone XS si iPhone XS Max sunt atat de scumpe incat clientul trebuie sa fie multumit, dar problema in sine tot stupida ramane, si am patit lucruri chiar mai rele, cu blocare completa a LockScreen-ului, refuz de a interpreta atingeri, etc.