Facebook. Compania americana a anuntat astazi noi schimbari foarte importante pentru News Feed, principala sursa de vizualizarea a postarilor facute in cadrul retelei de socializare de catre utilizatori. Pentru inceput, cei de la Facebook au anuntat o noua functie numita “Why am I seeing this post?”, ea avand menirea de a le spune oamenilor de ce vad anumite postari in News Feed, fie ca ele vin de la prietenii proprii, sa de la alte persoane, ori pagini, din reteaua de socializare.
Facebook. Mai mult decat atat, utilizatorii au mai mult control asupra postarilor pe care le vad in cadrul retelei de socializare, aceasta fiind prima oara in care News Feed are oferite explicatii privind algoritmul in baza caruia afiseaza postarile. Facebook spune ca vrea sa fie mai transparenta, prin implementarea unor functii de acest gen, iar utilizatorii pot vedea informatiile acestea prin meniul accesibil printr-un buton afisat in partea dreapta sus a postarilor din News Feed.
Facebook. News Feed are Parte de SCHIMBARI MAJORE
Facebook. Practic, acum compania ne va spune ca daca facem parte dintr-un grup din retea, sau dintr-o pagina, vom vedea mai des continut de acolo, dar vom avea si posibilitatea de a alege sa nu-l mai vedem. Facebook implementeaza deasemenea noi optiuni pentru a personaliza experienta de care avem parte cand citim postarile din News Feed, pentru a alege ceea ce vedem cu prioritate ceea ce urmarim, plus alte preferinte pentru algoritmul companiei.
We’re introducing “Why am I seeing this post?” to help you better understand and more easily control what you see from friends, Pages and Groups in your News Feed. This is the first time that we’ve built information on how ranking works directly into the app. This means you’ll be able to tap on posts and ads in News Feed, get context on why they’re appearing, and take action to further personalize what you see.
Facebook. In testarea acestei schimbari, compania a descoperit ca oamenii sunt foarte interesati sa-si poata personaliza experienta de vizualizare a postarilor din News Feed, ceea ce ar fi motivat-o sa ofere functiile. Separat de aceasta functie pentru News Feed, cei de la Facebook actualizeaza si functionalitatea “Why am I seeing this ad?” pentru a-i ajuta pe utilizatori sa scape de reclamele de care nu sunt interesati, insa nu total de cele care le sunt afisate in toata reteaua de socializare.
Facebook. Aceasta schimbare foarte importanta pentru News Feed este implementata incepand de astazi pentru toti utilizatorii, insa nu se stie cat va dura efectiv propagarea sa pentru toata lumea.