Facebook incepe sa aiba probleme din ce in ce mai mari cu utilizatorii din platforma sa, numarul celor activi lunar fiind in constanta scadere de cateva trimestre fiscale, dar asta nu este tot ce se intampla in reteaua de socializare. Inclusiv timpul petrecut in retea de catre utilizatorii Facebook este intr-o continua scadere, ajungand in T1 2019 la cea mai mare valoare din ultimii ani, ceea ce n-ar prea trebui sa surprinda pe cineva care o foloseste constant.
Facebook a ajuns in T1 2019, conform unor analize facute recent, la doar 49 de minute petrecute zilnic in retea de catre utilizatorii din SUA, cu 9 minute mai putin decat in T1 2019, si cu 2 minute mai putin decat in T4 2018. In ritmul acesta, cei de la Facebook vor ajunge intr-un an la 40 de minute petrecute zilnic in retea de catre utilizatori, aceasta scadere afectand serios veniturile companiei americane obtinute de pe urma reclamelor afisate in platforma.
Oamenii PARASESC Facebook si se REFUGIAZA pe Instagram
Facebook pierde “teren” in fata Instagram, care a ajuns la o medie zilnica de 34 de minute petrecute zilnic in retea de catre utilizatori, in crestere cu 3% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Practic Facebook pierde in fata unei alte retele de socializare pe care o detine deasemenea, deci in esenta transfera utilizatorii dintr-o platforma in alta, insa faptul ca cea mai mare retea de socializare pierde timp de utilizare afecteazaa ctiunile companiei pe bursa.
Financial services firm Cowen recently published the latest update from its quarterly social survey, that analyses usage trends of the major social networks. It found that in the first quarter of 2019, the average daily time spent on Facebook by users in the US dropped to 49 minutes — down from 51 minutes three months ago, and substantively down from the 58-minute average of Q1 2017.
Scaderea timpului petrecut in cadrul retelei de socializare Facebook poate fi asociat cu faptul ca reteaua de socializare a devenit cam demodata, nu mai este utila, nu mai e interesanta pentru oameni, sau nu-i mai tine fericiti, ocupati, sau orice vreti voi. Cei de la Facebook s-au chinuit sa implementeze foarte multe functii noi pentru a evita aceasta situatie, insa n-au reusit sa rezolve problemele inainte de a ajunge in postura in care sa nu mai aiba succes.
Facebook a avut parte de foarte multe scandaluri care i-au erodat popularitatea, si in fiecare saptamana apare cate altul nou, deci lumea va dori sa paraseasca in numar cat mai mare, in continuare, platforma.