Apple uimeste intr-un nou an in care a fost plasata in topul companiilor care ofera cea mai buna asistenta post-vanzare pentru laptop-urile cumparate de catre clientii sai. Vorbim despre un test anual facut de catre cei de la Laptop Mag, acestia verificand modul in care companiile isi ajuta clientii cu diversele probleme intalnite in folosirea calculatoarelor.
Apple a obtinut un scor de 91 de puncte in verificarile facute de catre celebra publicatie, intrecand toti producatorii de laptop-uri, pe unii cu o diferenta foarte mare. Razer este compania care se apropie cel mai mult de Apple cand vine vorba despre suportul oferit pentru clientii care i-au cumparat laptop-urile, iar la distanta mare in urma lor vine compania Dell.
Samsung este la 18 puncte in spatele celor de la Apple, in timp ce ASUS, Acer, sau HP au scoruri mai mibi de 70 de puncte, deci ofera asistenta mult mai proasta decat compania Apple. Apple a primit un scor mai mic decat Razer in ceea ce priveste suportul oferit prin intermediul website-ului sau, dar cel mai bun scor cand vine vorba despre suportul telefonic.
Angajatii care ofera asistenta telefonica pentru clientii Apple au avut nevoie de 4 – 9 minute pentru a rezolva problemele oamenilor, iar asta a ajutat Apple sa obtina un scor atat de bun. Apple este plasata de cativa ani in topul companiilor care ofera cea mai buna asistenta pentru clientii care-i cumpara produsele, iar de la an la an devine chiar mai buna.