Digi Mobil. Vodafone, Telekom, Orange, sunt vizate de catre un anunt extrem de important facut astazi pentru clientii din Romania, si trebuie sa stii ce spune, pentru ca te vizeaza direct. Mai exact, cei de la ANCOM au publicat o serie de informatii prin care le readuc aminte clientilor despre faptul ca orice fel de contract incheiat la distanta cu Digi Mobil, sau alte companii de telecomunicatii, nu se considera de fapt incheiat doar in baza exprimarii unui acord verbal.
Digi Mobil. Desi la telefon v-ati dat acordul pentru a incheia un nou contract pentru furnizarea de servicii de internet, telefonie, sau televiziune, mai sunt doi pasi care trebuie parcursi pentru ca acel contract sa fie considerat valabil incheiat. Pentru ca acest contract sa fie considerat valabil incheiat, el trebuie transmis prin posta in suport pe hartie, sau prin email intr-un document care poate fi printat, Digi Mobil, si restul operatorilor avand aceasta obligatie expresa.
Digi Mobil. Vodafone, Telekom, Orange, ATENTIE! Anunt EXTREM de IMPORTANT
Digi Mobil. Acesta a fost doar primul pas, pentru ca exista si un al doilea, mai exact clientul trebuie sa semneze acel contract dupa ce este printat, iar abia din acel punct se considera ca respectivul contract este valabil incheiat. Desi Digi Mobil, si restul companiilor telecom, nu spun asta, ANCOM prezinta si drepturile pe care le au clientii :
- oferta discutata telefonic și o serie de informații minime cu privire la serviciile pe care urmeaza sa le contracteze trebuie sa ajunga la el în forma scrisa, pe un suport durabil, înainte de încheierea unui contract;
- contractul la distanța îl angajeaza pe utilizator doar dupa ce aceasta a semnat oferta sau și-a dat consimțamântul scris pentru oferta respectiva, pe un suport durabil;
- utilizatorul are dreptul sa se retraga din contract, fara nicio justificare, în termen de cel mult 14 zile de la exprimarea consimțamântului în scris sau data primirii produselor.
Digi Mobil. Practic, din ceea ce ne spune ANCOM acum, orice fel de contract incheiat prin telefon cu un operator de telecomunicatii ar trebui sa fie considerat invalid daca nu a fost semnat de catre client si vreo foaie de hartie. Operatorii au obiceiul de a cere confirmare telefonica, inregistrata, pentru incheierea de contracte, insa ANCOM ne spune ca aceasta practica a Digi Mobil, sau a altor operatori, nu este tocmai chiar atat de legala, si posibil de aparat in instanta.
This post was last modified on mai 4, 2019, 12:37 PM 12:37