WhatsApp a avut anuntate foarte multe noutati extrem de interesante zilele trecute in cadrul conferintei F8 pe care Facebook a organizat-o in SUA, iar printre ele regasim o functie pe care mai toata lumea a crezut-o imposibila in platforma. Mai exact, aplicatia WhatsApp urmeaza sa aiba integrata o functie care le va permite utilizatorilor sa vada direct in aplicatie cataloage de produse ale companiilor care vor fi active si in viitor in platforma prin versiunea Business.
WhatsApp are aceasta functie implementata pentru micile afaceri care nu au website-uri, dar sunt active in cadrul platformelor de mesagerie, ele urmand a avea posibilitatea de a-si lista produsele in cadrul aplicatiei, astfel incat utilizatorii sa le descopere usor. Cum va functiona totul nu este clar deocamdata, dar e posibil sa vedem ceva similar cu ceea ce exista in Instagram, iar utilizatorii WhatsApp sa aiba inclusiv optiunea de a cumpara anumite produse prin aplicatie.
WhatsApp: Functia Crezuta IMPOSIBILA pe Telefoane
WhatsApp a fost intotdeuana promovata ca o aplicatie gandita special pentru mesagerie, asa ca implementarea unor optiuni de a cumpara si produse prin intermediul unor cataloage listate in cadrul sau este ceva complet diferit fata de ceea ce stiam. Facebook se chinuie sa scoata bani de pe urma platformei WhatsApp, iar functia pentru listarea de produse in cadrul aplicatiei este ceva ce ar putea ajuta micile companii sa vada mai eficient catre clientii fideli.
Facebook took the wraps off of Product Catalog, which will allow users to see what’s available from businesses participating in WhatsApp Business when the feature rolls out later this year. “This is going to be especially important for all of the small businesses out there that don’t have a web presence, and that are increasingly using private social platforms is their main way of interacting with their customers.”
WhatsApp va avea toate aceste functii disponibile pentru implementare chiar de catre afacerile care sunt interesate sa-si listeze produsele, iar important de retinut aici este ca aceste companii vor trebui sa-si listeze produsele singure. Asta inseamna ca pentru inceput numarul afacerilor care vor avea produse listate in cadrul WhatsApp va fi destul de mic, iar in Romania e greu de spus cand am putea vedea asa ceva, dar e totusi bine ca exista functionalitatea implementata.