Google Chrome. Cel mai popular browser pentru navigare pe internet urmeaza sa aiba parte de cea mai mare schimbare implementata in ultimii ani de catre compania Google, totul venind ca o surpriza foarte interesanta. Mai exact, pentru Google Chrome este testata in momentul de fata o noua functie care le va permite utilizatorilor sa limiteze cookie-urile care sunt folosite de catre website-uri pentru a-i urmari atunci cand navigheaza pe internet.
Google Chrome. Se pare ca un meniu special ce va fi disponibil in cadrul browserului ne va permite sa vizualizam care sunt cookie-urile care au fost plasate in el pentru a ne urmari, astfel ca vom sti ce website-uri sunt interesate sa faca asta. Mai mult decat atat, Google Chrome ne va oferi inclusiv posibilitatea de a le limita capacitatea de a ne urmari, cam asa cum se intampla in Firefox-ul celor d ela Mozilla de ceva vreme, iar oamenilor le place asta.
Google Chrome. Cea mai MARE SCHIMBARE din ULTIMII ANI
Google Chrome. Schimbarea este una uimitoare in contextul in care Google este una dintre companiile care colecteaza cat mai multe date despre utilizatorii sai, ceea ce a pus-o de multe ori in dificultate in fata oamenilor. In ciuda acestui lucru, Google a lucrat timp de vreo 6 ani pentru a implementa aceasta functionalitate in cadrul Google Chrome, iar conform surselor care furnizeaza informatiile de astazi, ea ar putea fi lansata chiar saptamana aceasta pentru utilizatori.
oogle is set to launch new tools to limit the use of tracking cookies, a move that could strengthen the search giant’s advertising dominance and deal a blow to other digital-marketing companies, according to people familiar with the matter. After years of internal debate, Google could as soon as this week roll out a dashboard-like function in its Chrome browser that will give internet users more information about what cookies are tracking them and offer options to fend them off, the people said.
Google Chrome. Inainte ca functia sa fie implementata, cei de la Google au discutat inclusiv cu agentiile de publicitate care cheltuie bani prin platforma sa, pentru a afla cat de mare va fi impactul daca oamenii vor bloca urmarirea lor online. Multe dintre agentiile de publicitate vor trebui sa-si regandeasca activitatea in urma acestei schimbari pentru Google Chrome, insa in final utilizatorii sunt cei care castiga cel mai mult, deoarece mai putine date despre ei vor putea fi monitorizate.
Google Chrome. E foarte posibil ca o actualizare pentru browser sa fie lansata pentru a aduce aceste schimbari, insa mai multe detalii vom afla in zilele urmatoare.