Facebook. Compania americana a anuntat in cursul noptii trecute unele dintre cele mai mari schimbari din 2019 pentru News Feed, ele fiind prefatate in cadrul evenimentului de luna trecuta, dar sunt oferite abia din acest moment. Mai exact, News Feed este modificat de catre compania Facebook la nivel de algoritm pentru ca utilizatorii sa vada alte tipuri de continut in comparatie cu ceea ce vedeau pana in momentul de fata in cadrul retelei de socializare.
Facebook. Mai exact, compania va pune acum accent mai mare pe postarile facute de catre prietenii aporpiati, dar si pe link-urile care sunt considerate a fi cele mai relevante pentru fiecare utilizator in parte. Schimbarile facute acum de catre compania Facebook sunt rezultatul analizarii unor studii facute in randul utilizatorilor care-i folosesc reteaua de socializare, deci noutatile sunt bazate, teoretic, pe ceea ce vor sa vada oamenii.
Facebook. Lanseaza Cele mai MARI SCHIMBARI din 2019
Facebook. Sute de mii de oameni au oferit informatii pentru a ajuta compania sa faca aceste schimbari pentru reteaua de socializare, iar toti utilizatorii vor vedea noutatile in mod gradual, fiind anuntati de schimbarea pentru afisarea de informatii. Desi cei de la Facebook au analizat date oferite de catre sute de mii de oameni, n-au reusit totusi sa gaseasca un trend in ceea ce priveste importanta pe care o dau oamenii postarilor, sau cat de dornici sunt sa vada postari de la anumite persoane, sau nu.
In terms of conclusions, there isn’t one trend here that we were seeing overall for people as (…to) what makes a post worth someone’s time, or who someone is close to, unique to every person. That’s why surveying users and building this model was so important, because it gives us a new signal to capture what may be valuable for people at a more individual, granular level.
Facebook. Pentru a nu lasa un algoritm sa aleaga persoanele apropiate noua, compania americana le cere oamenilor sa faca asta, iar in functie de alegeri, acestia vor vedea cu prioritate continut de la respectivele persoane. Daca nu faceti asta, atunci Facebook se va uita la pozele prietenilor in care apareti cel mai mult, in comentariile pe care le lasati la postari, in like-urile si share-urile pe care le dati, si asa va decide ce fel de continut sa va afiseze.
Facebook. Schimbarile sunt lansate acum de catre companie, insa vor fi extinse gradual in lumea intreaga, asa ca va trebui sa mai asteptam pana cand le vom putea resimti si in Romania.