Acum cateva saptamani presedintele companiei Google a spus ca Apple vinde produse “de lux”, si vinde securitatea ca un “lux” pentru produsele sale, la care au acces foarte putini oameni. In fata acestor acuzatii, Craig Federighi, unul dintre vicepresedintii companiei Apple, a facut cateva declaratii interesante, dupa ce americanii au prezentat laboratorul in care testeaza securitatea produselor.
Federighi spune ca nu e de acord cu afirmatiile presedintelui Google, spunand ca Apple nu face produse de lux doar pentru anumiti oameni care si le pot permite. In aceeasi masura, el spune ca Apple nu vinde securitatea produselor ca un “bun de lux”, ci ca doar incearca sa ofere cea mai buna experienta posibila pentru clientii din lumea intreaga.
Apple incearca sa dezvolte cele mai bune produse pentru clienti, si eforturile sale sunt reflectate in preturile finale ale acestora, chiar daca sunt foarte mari. Apple a mai spus de-a lungul anilor ca dezvoltarea de produse care ofera experiente grozave impune si investitii mari, iar de aceea preturile produselor sale sunt atat de ridicate in comparatie cu ale competitorilor.
I don’t buy into the luxury good dig. But we certainly seek to both set a great example for the world to show what’s possible to raise people’s expectations about what they should expect the products, whether they get them from us or from other people. And of course, we love, ultimately, to sell Apple products to everyone we possibly could certainly not just a luxury, we think a great product experience is something everyone should have. So we aspire to develop those.
In ciuda afirmatiilor facute de catre vicepresedintele Apple, realitatea este ca produsele companiei Apple pot fi asimilate celor de lux, avand in vedere preturile mari. Desigur ca americanii nu vor recunoaste vreodata asta, insa nici nu prea vor ca oricine sa aiba acces la ele, asa ca nu vor lansa prea curand produse ieftine, accesibile chiar tuturor.