Samsung are parte de noi probleme foarte mari in momentul de fata, fiind acuzata de catre autoritati ca si-a mintit clientii, si fiind inclusiv data in judecata din cauza actiunilor pe care le-a intreprins pana acum. Mai exact, cei de la Samsung sunt acuzati din cauza faptului ca si-ar fi mintit clientii cu faptul ca anumite telefoane ar fi rezistente la apa si praf, cand in realitate nu beneficiau de protectie chiar atat de buna precum sustinea compania.
Samsung a inceput sa faca aceasta promovare mincinoasa pentru telefoanele sale inca din anul 2016, iar autoritatile spun ca totul a fost facut fara ca in realitate acele produse sa fie chiar atat de bine protejate. Samsung a promovat telefoanele din seria Galaxy ca fiind perfecte pentru a fi folosite in ocean, piscine, si nu numai, fara a fi afectate de contactul cu apa, insa desigur ca nu onora garantia daca ele erau stricate din cauza apei.
Samsung ACUZATA de catre Autoritati ca si-a MINTIT Clientii
Samsung ar fi publicat peste 300 de reclame in care a promovat faptul ca ale sale telefoane au o rezistenta la apa care in realitate n-ar fi existat in masura in care a fost prezentata de catre companie. Autoritatile din Australia spun ca desi Samsung promoveaza telefoanele ca fiind rezistente la apa cu certificare IP68, de fapt nu ar fi vorba despre orice fel de apa, iar coreenii nu explica foarte clar acest lucru, deoarece dispozitivele se pot strica.
The ACCC alleges Samsung’s advertisements falsely and misleadingly represented Galaxy phones would be suitable for use in, or for exposure to, all types of water, including in ocean water and swimming pools, and would not be affected by such exposure to water for the life of the phone, when this was not the case.
Samsung nu este singura companie care isi promoveaza telefoanele in asemenea moduri, inclusiv cei de la Huawei, sau Apple, facand lucruri similare, insa autoritatile nu s-au concentrat inca pe acele companii. Samsung spune ca isi mentine pozitia cu privire la nivelul de protectie pe care-l au telefoanele sale, si sustine ca va demonstra in instanta ca nu si-a indus in eroare clientii cu afirmatiile pe care le-a facut in reclamele sale.
Samsung, la fel ca alti producatori, este foarte hotarata sa arate ca nu greseste, insa daca produsele sunt atat de bine protejate, atunci de ce niciuna dintre companii nu acopera stricaciunile produse de contactul cu apa ?