Xiaomi a lansat saptamana aceasta Mimoji, o clona perfecta a Memoji, compania Apple lansand aceasta functionalitate impreuna cu iPhone X in anul 2017. Reclama de mai sus a fost creata de catre Apple pentru a promova Memoji, iar Xiaomi a folosit-o deasemenea pentru a promova Mimoji, si asta pentru ca a copiat complet sistemul.
Xiaomi a ales sa promoveze functia telefoanelor CC9, copiata de la Apple, inclusiv in magazinele din China folosind reclama reala a celor din Cupertino. Practic, Xiaomi nici macar n-a trebuit sa se chinuie sa-si mai faca o reclama pentru a promova functia copiata deoarece Apple avea ceva gata facut, asa ca a copiat totul fara rezerve.
Xiaomi a oferit un raspuns prin managerul diviziei de PR, care a spus ca angajatii companiei au “facut upload” continutului gresit pentru parteneri, dar asta inseamna ca ei aveau reclama Apple pregatita pentru promovare. Xiaomi a copiat foarte multe de la Apple, si doar cu inovatiile americanilor a avut succes, insa daca isi va vinde acum produsele in Europa, ar putea fi data in judecata de Apple.
“Xu Jieyun, Xiaomi’s general manager for public relations, responded in a Weibo comment that the e-commerce mix-up was caused by staff “uploading the wrong content.””