Telekom Romania a anuntat astazi ca a devenit partener intr-un proiect uimitor pentru Romania, dar unul foarte important care are si menirea de a salva vietile unor persoane care nu se pot proteja singure. Mai exact, Telekom Romania a anuntat ca face parte din proiectul Butonul Rosu, care are menirea de a oferi servicii teleasistenta si teleurgenta pentru persoanele varstnice din Romania care pot avea viata pusa in pericol si nu pot apela servicii de urgenta.
Telekom Romania colaboreaza cu Crucea Alb Galbena Romania in acest proiect, care a fost desfasurat intr-o faza pilot cu dispozitive de comunicatii oferite pentru 300 de varstnici din Bucuresti. Proiectul a fost mai apoi extins la Bacau, Buzau, Constanta, iar Telekom Romania a oferit serviciile sale pentru varstnicii care putea printr-o singura apasare de buton sa ceara ajutor de urgenta de la autoritatile din Romania, proiectul fiind unul de succes.
Telekom Romania e Partener intr-un Proiect UIMITOR in Romania
Telekom Romania le-a oferit si la finalul anului 2018 celor de la Directia de Asistenta Sociala Brasov solutii de conectivitate pentru a echipa 100 de varstnici cu ceea ce au nevoie pentru a cere ajutor. Mai exact, vorbim despre o bratara de silicon care are un buton SOS, un telefon mobil dedicat, si desigur abonament de telefonie in reteaua operatorului, o simpla apasare a butonului de pe telefon, sau bratara, initiind automat un apel de urgenta.
“Telekom Romania este partener de conectivitate pentru Butonul Roșu – sistemul unic de teleasistență și teleurgență destinat persoanelor vârstnice din România. Acest serviciu a fost implementat cu succes în 2015 în Centrul pilot de coordonare a îngrijirilor integrate la domiciliu din municipiul București de către Crucea Alb Galbenă România pentru 300 de vârstnici și extins anul următor în Constanța, Buzău și Bacău pentru 400 de beneficiari prin proiectul Butonul Roșu – Niciodată singur.”
Telekom Romania a oferit echipamente care contin informatii despre persoana care initiaza apelul, astfel ca dispecerii au instant in fata datele persoanei, inclusiv locatia in care se afla aceasta cand cere ajutor. De anul acesta proiectul este extins, pentru ca si mai multi varstnici din Romania sa beneficieze de solutii gratuite de conectivitate care sa le permita sa ceara in timp util ajutorul de care au nevoie, chiar si cand nu pot apela singuri.
Ideea celor de la Telekom Romania este demna de toate laudele, si e impresionant ca au reusit sa colaboreze cu autoritatile atat de mult pentru a putea testa un asemenea proiect si in tara noastra.