Digi Mobil. Orange, Telekom, Vodafone, au cumulat zeci de milioane de clienti in Romania, iar pentru ei vine astazi o avertizare foarte importanta de la autoritati, si desigur ca toata lumea trebuie sa fie atenta. Cei de la ANCOM au publicat astazi o serie de informatii cu privire la ceea ce trebuie sa stie un client in momentul in care este interesat sa desfaca un contract de telefonie mobila, internet, tv, de la Digi Mobil, sau alti operatori din Romania.
Digi Mobil. ANCOM le recomanda clientilor din Romania ca inainte sa ceara rezilierea unui contract sa verifice cu foarte mare atentie care sunt conditiile in care acest lucru poate fi facut de catre ei. Mai exact, clientii trebuie sa verifice intai daca perioada contractuala a ofertei incheiate cu Digi Mobil, sau alti operatori, a trecut si rezilierea se poate face fara plata vreunor penalitati, iar daca penalitatile exista, sa vada care este cuantumul acestora.
Digi Mobil. Orange, Telekom, Vodafone, ATENTIE la AVERTIZAREA Autoritatilor
Digi Mobil. Clientii trebuie deasemenea sa verifice si termenul in care trebuie depusa o cerere de reziliere a contractului, dar si perioada dupa care ea devine efectiva si relatia contractuala s-a terminat. De obicei, atat Digi Mobil, cat si alti operatori, incheie contractele la cam 30 de zile din momentul in care s-a facut cererea de reziliere, acesta fiind un standard in general pentru contractele de furnizare de servicii, deci nu e doar ceva pentru telecom.
“Înainte de a solicita încetarea unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de telefonie, internet sau televiziune, utilizatorii sunt sfătuiți să verifice condițiile de încetare din respectivul contract. În primul rând, atunci când solicită încetarea contractului încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorul trebuie să țină cont de câteva aspecte, pe care trebuie să le găsească menționate în contract.”
Digi Mobil. Mai mult decat atat, in ceea ce priveste cererea de reziliere a unui contract, clientilor li se recomanda sa o trimita prin posta, sau sa o depuna la un punct de reprezentanta al operatorului. In cazul in care o depuneti la un punct de reprezentanta al Digi Mobil, sau al altor companii, este indicat sa cereti si un numar de inregistrare, pentru ca daca exista probleme in indeplinirea ei, sa puteti urmari indeplinirea cerintelor.
Digi Mobil. Respectarea acestor indicatii va poate scapa de multe batai de cap, pentru ca operatorii nu fac intotdeauna rezilierile chiar atat de repede, sau chiar fara plata unor taxe suplimentare.