LG si Sony au probleme foarte mari cu vanzarile de smartphone-uri, cele doua companii raportand faptul ca au inregistrat scaderi substantiale in T2 2019 comparativ cu T2 2018, dar nu e ceva la care nu ne asteptam. Mai exact, vanzarile de smartphone-uri ale LG au scazut cu 21% in T2 2019 fata de T2 2018, in timp ce pentru Sony vorbim despre o scadere de aproape 30% pentru aceleasi perioade, lovituri uriase fiind primite de catre ele.
LG si Sony aveau oricum vanzari de smartphone-uri mici, iar ceea ce vedem acum este o noua scadere foarte importanta pentru divizii care merg oricum in pierdere de o foarte lunga perioada de timp. LG spune ca vanzarile slabe ale telefoanelor sale vin din cauza concurentei foarte mari in zona telefoanelor premium, insa nici primul sau telefon 5G, LG V50, nu a avut parte de succes chiar atat de mare, nici macar in Coreea de Sud.
LG si Sony se Transforma in Noile Nokia pe Piata Smartphone
Sony spune ca anul acesta va vinde doar 4 milioane de smartphone-uri, fata de 5 milioane cat estimase initial, insa partea buna este ca a inregistrat profit in T2 2019 fata de pierderi in T2 2018. Mai mult decat atat, Sony se asteapta si ca pierderile diviziei de telefoane mobile sa se reduca in 2019 fata de anul precedent, dar profitul va fi foarte greu de obtinut in contextul in care exista multe alte telefoane Android mai ieftine care concureaza cu ale sale.
LG si Sony au lansat foarte multe produse importante anul acesta, insa niciunul dintre ele nu a avut vreo sansa in fata produselor concurente de la Samsung, Huawei, Xiaomi, OPPO, Vivo, si nu numai. LG si Sony investesc mult in productia de telefoane mobile, insa din pacate nu reusesc sa mai aduca pe piata modele care sa fie cu adevarat atractive, iar lipsa inovatiilor ii tine departe pe clienti, ceea ce e in final o problema mare.