UBER si Lyft, doua dintre cele mai mari companii de ridesharing din intreaga lume, au recunoscut in mod oficial o problema de care au tot acuzate in ultimii ani, dar despre care au cam refuzat sa vorbeasca. Mai exact, UBER si Lyft au recunoscut faptul ca masinile trimise in curse genereaza congestii in centrele unora dintre orasele in care isi desfasoara activitatea, iar asta pentru ca nu ar fi estimat in mod corect impactul serviciilor oferite.
UBER si Lyft au spus in repetate randuri ca serviciile de ridesharing ar urma sa reduca partial congestiile din traficul marilor orase, insa in cateva dintre cele din SUA, nu se intampla acest lucru. In orasele Boston, Chicago, Los Angeles, San Francisco, Seattle, si Washington DC s-a descoperit ca UBER si Lyft au contribuit la cresterea congestiei din trafic cu procente situate intre 1.1% si 2.7%, cifrele procentele fiind prezentate ca mici.
UBER Confirma o PROBLEMA MAJORA Generata de Soferii sai
Cifrele sunt mici pentru ca nu prezinta situatia din centrele oraselor, iar aici UBER si Lyft contribuie cu o crestere a congestiei de pana la 13.4, cum ar fi cazul orasului San Francisco. Problema cea mai mare este ca intre 54% si 62% dintre masinile UBER si Lyft care congestioneaza traficul au pasageri si efectueaza curse, restul dintre ele fiind “la plimbare” prin centrele oraselor pentru a avea o locatie buna cand e inregistrata o cerere de cursa.
“Noile descoperiri arată că Uber și Lyft reprezintă doar 1% -3% din totalul congestiilor de trafic în regiunile metropolitane mai mari din cele șase orașe. Însă acestea au un impact de trafic mult mai puternic în zonele urbane de bază. În orasele San Francisco, Uber și Lyft reprezintă 13,4% din totalul vehiculelor per mila. În Boston este 8%; în Washington, D.C., este de 7,2%.”
In fata acestor dezvaluiri, cei de la UBER si Lyft arunca problema in curtea oamenilor obisnuiti, cei care le si aduc bani, spunand ca acestia genereaza peste 80% din congestiile din traficul marilor orase. Acest lucru este complet adevarat, si e drept ca daca oamenii ar folosi doar servicii de ridesharing, sau transport in comun, congestiile ar scadea, insa costurile lor de transport ar creste substantial, deci lucrurile nu se vor schimba curand.