WhatsApp. Cea mai populara aplicatie de mesagerie din intreaga lume are aproape 2 miliarde de utilizatori activi la nivel global, cifra fiind una impresionanta, insa mai impresionant e un anunt facut astazi. Conform unui studiu realizat in SUA, nu mai putin de 89% dintre cei care folosesc WhatsApp in momentul de fata ar fi dispusi sa plateasca 2.38 dolari pe luna pentru a o folosi in continuare, aduca undeva pe la aproape 28 de dolari pe an.
WhatsApp. In comparatie cu aplicatia Facebook, procentul oamenilor care ar fi dispusi sa plateasca bani pentru a nu ramane fara aplicatie este mult mai mare, cu 25 de puncte procentuale mai mare. Diferenta este data in principal de faptul ca foarte multi oameni s-au saturat de Facebook si toate problemele sale, preferand sa foloseasca WhatsApp pentru a comunica mai usor cu prietenii lor, fara a vedea reclame, si fara a fi agasati de alte schimbari mari.
WhatsApp. SURPRIZA SOCANTA Privind Aplicatia de la Facebook
WhatsApp. Acest studiu arata ca si Facebook Messenger este mult mai putin populara decat platforma cumparata de catre Facebook cu 5 ani in urma, Instagram fiind deasemenea cu foarte mult in spatele ei. Procentul pe care WhatsApp il inregistreaza este uimitor, insa de la un simplu studiu si pana la ceva real este cale foarte lunga, si pare destul de putin probabil ca oamenii sa plateasca intr-adevar vreun ban lunar pentru a folosi aplicatia.
WhatsApp. Desigur ca studiul nu are deocamdata in vedere faptul ca in aceasta aplicatie urmeaza sa fie implementate in curand reclame, deci oamenii vor deveni si mai putin interesati sa o foloseasca. Pentru cei de la Facebook acesta ar trebui sa fie un semnal de alarma deoarece WhatsApp este mai populara decat oricare dintre celelalte servicii pe care compania americana le ofera pentru utilizatori in momentul de fata.
WhatsApp. Deocamdata nu exista planuri ca Facebook sa impuna vreo plata macar anuala pentru aplicatie, preferand sa culeaga datele utilizatorilor si sa implementeze reclame pentru a oferi serviciul in continuare gratuit.