RCS & RDS. Vodafone, Orange, Telekom, au combinat zeci de milioane de clienti in Romania in momentul de fata, iar autoritatile au facut un anunt foarte important saptamanile trecute pentru toata lumea. Printre recomandarile pe care autoritatile le-au facut pentru romanii care sunt clienti ai RCS & RDS, si nu numai, se numara si una privind felul in care pot fi facute reclamatii impotriva celor trei mari operatori de telecomunicatii.
RCS & RDS. Daca nu sunteti multumiti de serviciile pe care vi le ofera, sau aveti o alta problema cu un contract aflat in derulare, atunci exista o solutie, cererea de ajutor de la autoritatile din Romania. Cei de la ANCOM le recomanda tuturor romanilor care au probleme cu serviciile furnizate de catre RCS & RDS, sau alti operatori, sa foloseasca aceasta pagina pentru a depune reclamatii online, telefonic, sau prin fax, pentru a primi ajutorul dorit.
RCS & RDS. Vodafone, Orange, Telekom, ANUNT pentru TOTI Clientii din Romania
RCS & RDS. Acoolo veti gasi toate recomandarile necesare pentru a primi ajutor atunci cand unul dintre operatori nu-si respecta obligatiile si nu va ofera serviciile pe care le-ati contractat deja. Cei de la ANCOM si ANPC sunt singura solutie pentru romanii care nu au parte de ceea ce au platit la RCS & RDS, sau alti operatori, si sunt singura metoda prin care pot rezolva orice fel de probleme au cu operatorii care refuza sa faca deja acest lucru.
RCS & RDS. Ceea ce trebuie sa stiti in legatura cu procesul de reclamare a unui operator de telecomunicatii este ca rezolvarea unei sesizari dureaza, raspunsurile trebuind date in termen de maxim 30 de zile. Asta inseamna ca trebuie sa stiti ca nu veti avea problema cu RCS & RDS, sau alte companii de telecomunicatii, rezolvata chiar atat de rapid, deci e nevoie de asteptare pana cand se va intampla acest lucru.
RCS & RDS. Acestea fiind spuse, orice fel de probleme ati avea in Romania cu operatorii de telecomunicatii, acum stiti si unde puteti cere ajutor daca incep sa apara probleme cu derularea contractelor.
This post was last modified on sept. 1, 2019, 8:16 PM 20:16