eMAG are probleme cu livrarea comenzilor pentru iPhone 11, iPhone 11 Pro si iPhone 11 Pro Max, iar unii dintre voi stiti deja asta deoarece v-au fost modificate termenele de livrare din conturi, sau au fost direct afisate cu livrare in octombrie. Se pare ca unii dintre cei care au facut la eMAG precomanda pentru iPhone 11, iPhone 11 Pro si iPhone 11 Pro Max au renuntat la comanda, iar cei de la eMAG au venit cu o rugaminte pentru cei cu comenzi inca active.
eMAG a inceput sa trimita mesajul din imaginea de mai jos catre clientii care inca nu si-au anulat comenzile pentru iPhone 11, iPhone 11 Pro si iPhone 11 Pro Max in speranta ca nici nu o vor face. eMAG ii avertizeaza pe clientii sai ca daca vor face acest lucru si vor inregistra o noua comanda pentru un iPhone 11, iPhone 11 Pro si iPhone 11 Pro Max, atunci vor ajunge la coada rezervarilor, ceea ce este perfect normal, pentru ca ar fi vorba de o comanda noua.
eMAG: PROBLEME cu Livrarile iPhone 11/Pro, RUGAMINTEA pentru Clienti
V-am spus inca de saptamana trecuta ca unele precomenzi pentru iPhone 11, iPhone 11 Pro si iPhone 11 Pro Max vor fi livrate greu de eMAG, Orange, si celelalte magazine online, iar asta se dovedeste a fi adevarat. Modelele cu 256 GB/512 GB spatiu de stocare, si cele deculoare Midnight Green erau in mod clar cele care vor fi livrate cu intarziere, dar se pare ca si unele modele cu 64 GB spatiu de stocare sunt livrate cu intarziere de catre eMAG, Orange.
eMAG si Orange nu sunt singurele magazine cu probleme, Vodafone si restul resellerilor autorizati Apple avand aceleasi dificultati, iar cei care nu sunt autorizati de Apple sa le vanda produsele au stocuri si mai mici. Probabil ca putina lume anticipa probleme cu livrarile precomenzilor seriei iPhone 11 din moment ce 2018 si 2019 a fost ani prosti pentru Apple, dar iata ca popularitatea lor e mare.