iOS 13 are o problema foarte serioasa pe telefoanele iPhone care au Touch ID, si desigur ca un numar consistent de utilizatori este afectat, cei de la Apple fiind constienti de ceea ce se intampla in momentul de fata. Mai exact, se pare ca telefoanele iPhone cu Touch ID au o problema in ceea ce priveste logarea in aplicatiile bancare, sau alte aplicatii precum 1Password, cei de la Apple intentionand sa rezolve problema undeva in viitor.
Pana atunci, aplicatiile bancare, si altele in care sunt stocate informatii confidentiale, nu afiseaza in iOS 13 alerta prin care li se cere utilizatorilor sa se logheze folosind Touch ID, ceea ce nu se intampla in cazul Face ID. Problema pare sa vina de la API-urile pentru autentificare folosite de catre telefoanele iPhone, adica acea alerta este afisata, doar ca apare intr-o zona din ecran care nu este vizibila pentru utilizatori in mod normal.
iOS 13: PROBLEMA MAJORA a Telefoanelor iPhone cu Touch ID
iOS 13 a generat destul de multa confuzie in randul utilizatorilor de telefoane iPhone care cred ca nu se mai pot loga in aceste aplicatii folosind Touch ID, doar ca situatia nu e chiar atat de grava, pentru cei care stiu ce se intampla. Chiar daca alerta de logare cu Touch ID in aceste aplicatii nu apare pe ecranul telefoanelor iPhone in iOS 13, simpla plasare a degetului pe cititorul de amprente va face in mod automat autentificarea pentru logare.
iOS 13 continua practic sa permita autentificarea cu Touch ID in aceste aplicatii, doar ca nu mai e afisat nimic pe ecran care sa ceara asta, ca si cum nu ar fi posibil, doar ca este posibil fara probleme. Nimeni nu stie in momentul de fata de ce a aparut aceasta problema in iOS 13 si unele aplicatii, dar daca o intampinati atunci e bine sa stiti ca nu trebuie decat sa plasat degetul pe cititorul de amprente, ca si pana acum.