iOS 13.1.3 a fost lansat chiar saptamana trecuta de catre compania Apple, dar desigur ca genereaza in continuare noi probleme pentru iPhone, iPad, iPod Touch, iar cei de la Apple le-au recunoscut in mod oficial de aceasta data. Problemele sunt atat de serioase incat cei de la Apple au fost obligati sa le recunoasca pentru ca lumea a inceput sa se planga, iar o rezolvare nu exista, deci s-a luat decizia de a confirma totul si de a oferi solutii pentru clienti.
Actualizare celulara esuata in iOS 13.1.3
Apple spune urmatoarele : Dacă vezi această alertă, înseamnă că a fost o problemă la actualizarea funcționalităților comunicării celulare pe iPhone sau iPad. Dispozitivul iPhone nu poate să efectueze sau să primească apeluri ori mesaje text sau să acceseze date celulare.
Actualizarea de banda ultralarga a eșuat in iOS 13.1.3
Aceasta problema afecteaza doar telefoanele din seria iPhone 11 : Dacă vezi această alertă pe iPhone 11, iPhone 11 Pro sau iPhone 11 Pro Max, înseamnă că a fost o problemă la actualizarea de bandă ultralargă pe dispozitivul iPhone. Dispozitivul iPhone nu poate utiliza banda ultralargă până când nu va fi actualizat.
Apple Pay necesita o actualizare in iOS 13.1.3
Conform Apple, problema este urmatoarea : Dacă vezi textul „Dispozitivul dvs. iPad nu poate utiliza Apple Pay până când nu este actualizat”, nu vei putea să folosești Apple Pay sau Wallet pentru plăți sau acces până când nu-ți actualizezi software-ul iOS sau iPadOS pe dispozitiv. Este posibil ca unele tichete Wallet să fie în continuare disponibile în timp ce plățile nu sunt disponibile.
Singura solutie pentru aceste probleme ale iOS 13.1.3 este efectuarea unui restore, sau reinstalare, a iOS si iPadOS, iar asta pentru ca problemele nu se rezuma doar la iPhone. Conform celor de la Apple, puteti urma instructiunile de mai jos pentru a readuce functionalitatea terminalelor voastre la normal in iOS 13.1.3 :
- Conectează dispozitivul la un computer. Asigură-te că ai instalată cea mai recentă versiune de macOS sau iTunes. Pe un computer Mac cu macOS Catalina 10.15, deschide Finder. Pe un computer Mac cu macOS Mojave 10.14.4 sau o versiune anterioară ori pe un PC, deschide iTunes.
- Dacă vezi alerta „Autorizați acest computer”, deblochează dispozitivul și atinge Autorizați.
- Selectează-ți dispozitivul.
- În Finder, fă clic pe General. Sau, în iTunes, fă clic pe Rezumat, apoi urmează acești pași:
- Pe un computer Mac: fă Control-clic pe Caută o actualizare.
- Pe un computer Windows: fă Control-clic pe Caută o actualizare.
- iTunes va descărca și reinstala versiunea curentă a software-ului pe dispozitiv. Nu deconecta dispozitivul de la computer până nu se finalizează descărcarea.
This post was last modified on oct. 21, 2019, 5:47 PM 17:47