Orange are probleme inainte de a finaliza cumpararea Telekom in Romania, operatorul de telecomunicatii trecand printr-o perioada destul de dificila, dar nu toate vestile sunt chiar atat de proaste. Conform informatiilor furnizate astazi de catre Orange, in Romania operatorul a inregistrat in primele 9 luni din 2019 venituri de 812 milioane de euro, cu 2.8% mai mici decat cele inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut, desi numarul de clienti a crescut.
Orange a inregistrat in T3 2019 venituri de 279 milioane de euro, cu 4% mai mari fata de T3 2019, insa compania punand scaderea veniturilor totale din primele 9 luni ale 2019 pe reducerea vanzarilor de echipamente in Romania. Orange a terminat T3 2019 cu 10.9 milioane de clienti, in creste cu 0.3% fata de T3 2018, insa numarul de clienti ai serviciilor mobile a scazut cu aproximativ 130.000, o buna parte dintre ei plecand cel mai probabil la Digi Mobil.
Orange are PROBLEME Inainte de a Finaliza CUMPARAREA Telekom
Orange a inregistrat totusi o crestere de 71.000 de clienti pe partea de servicii fixe, ajungand la 312.000, in segmentul serviciilor de televiziune numarul clientilor crescand la 532.000, cu 12% mai mare fata de T3 2018. Pe partea serviciilor de internet cei de la Orange au inregistrat o crestere cu 28% a numarului de clienti, ajungand la 333.000 de clienti, numarul de utilizatori ai Orange Money crescand deasemenea cu 32% in doar un an de zile.
“La 30 septembrie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.928.000 de clienți, în creştere cu 0,3% comparativ cu finalul T3 2018. Interesul pentru serviciile fixe este unul constant, pe acest segment menținându-se evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 532.700 de clienți, în creștere cu 12% faţă de T3 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 332.900 de clienți, în creștere cu 28% față de aceeași perioadă din 2018.”
Orange inregistreaza o evolutie fluctuanta, cu venituri in scadere, dar cresteri pentru numarul de clienti pe anumite segmente, exceptandu-l pe cel de servicii mobile, ceea ce este destul de surprinzator pentru operator. Daca lucrurile vor continua in acest ritm, atunci pana la finalul anului, cei de la Orange vor inregistra o scadere de cateva zeci de milioane de euro a veniturilor, iar asta in ciuda faptului ca au crescut preturile unor abonamente.
Orange a modificat oferta de abonamente dupa adoptarea OUG 114/2018, crescand preturile lor, si fortand acum clientii cu abonamente ieftine sa treaca la cele mai scumpe, dar fara aceste masuri, pierderile ar fi fost mult mai mari.
This post was last modified on nov. 16, 2019, 12:09 PM 12:09