Google Chrome are in momentul de fata dezvoltata o noua functie importanta pe care nu te-ai fi asteptat vreodata sa o vezi in cadrul browserului, dar iata ca Google a decis ca e timpul sa o ofere. Mai exact, Google Chrome urmeaza sa le ofere utilizatorilor din lumea intreaga o noua functie care se numeste “Heavy Ad Intervention”, si care are menirea de a bloca anumite reclame care folosesc prea multe din resursele calculatorului nostru.
Google Chrome nu implementeaza o solutie de tip adblock clasica in browserul folosit de catre sute de milioane de oameni din intreaga lume, ci una menita sa ne protejeze de acele reclame malitioase, afisate de diverse platforme. Vorbim aici despre acele reclame care contin script-uri ce folosesc resursele calculatoarelor noastre pentru a mina criptomonede, dar si cele care consuma foarte multe resurse ale calculatorului cand sunt incarcate de catre Google Chrome.
Google Chrome: Functia la care NU te-ai fi ASTEPTAT Vreodata
Google Chrome are implementata aceasta functionalitate in ideea de a proteja utilizatorii de reclamele malitioase, nu de toate, iar asta in scopul de a convinge lumea sa accepte reclamele bune, care le-ar putea fi si de folos. In acest moment Google Chrome are implementata functia in versiunile beta ale browserului sau pentru calculatoare si telefoane mobile, si poate fi activata prin intermediul unui flag accesibil din sectiunea de setari a platformei.
Google Chrome are aceasta functie speciala in plin proces de dezvoltare de ceva vreme, si desi unii care au descoperit-o credeau ca va fi un adblocker adevarat, in realitate e gandit doar pentru anumite reclame. Partea interesanta e ca unele dintre aceste reclame malitioase sunt rulate inclusiv in platforma celor de la Google, deci browserul Google Chrome va trebui sa le blocheze si pe acestea, insa ramane de vazut daca o va si face.
Google Chrome este cel mai folosit browser din intreaga lume, iar o functie de acest gen ar trebui sa existe in orice alt browser care e disponibil pentru calculatoare si telefoane.
This post was last modified on oct. 31, 2019, 6:27 PM 18:27