RCS & RDS este cel mai mare grup de telecomunicatii 100% romanesc, iar ceea ce reuseste sa faca in fiecare an ne arata ca investitiile dau roade atunci cand exista si o viziune gandit apentru a aduce succes. Zilele trecute Digi, grupul prin care sunt desfasurate toate afacerile europene in patru piete, a anuntat ca RCS & RDS a inregistrat cresteri substantiale ale numarului de clienti in Romania, dar mai important la nivelul tuturor pietelor europene.
RCS & RDS a afirmat ca la 30 septembrie 2019 grupul avea un total de 15.8 milioane de unitati generatoare de venituri, cu 1.1 milioane mai multe decat in aceeasi perioada a anului 2018, ceea ce reprezinta o crestere foarte mare. RCS & RDS foloseste termenul de unitati generatoare de venituri in locul cuvantului clienti, insa lasand asta la o parte, vorbim despre o evolutie pozitiva surprinzatoare pentru grup intr-un singur an de zile de activitate.
RCS & RDS creste cu 1.1 milioane de unitati generatoare de venituri
RCS & RDS a inregistrat in Romania cam 63% din totalul veniturilor grupului Digi in primele 9 luni din 2019, adica undeva pe la 550 de milioane de euro din totalul de 874 milioane de euro raportate pentru cele 4 piete europene. Romania ramane cea mai importanta piata pentru grupul Digi, RCS & RDS reusind aici sa atraga foarte multi clienti, iar o parte din cei care au renuntat la servicii aici plecand in strainatate, au ales sa le foloseasca acolo.
“Suntem încântați de rezultatele grupului înregistrate mulțumită, în primul rând, clienților noștri care au continuat să aleagă serviciile Digi, în toate piețele în care activăm. În cel de-al treilea trimestru am crescut baza de servicii oferite cu 7% față de aceeași perioadă a anului anterior. Totodată, veniturile și EBITDA ajustată (excluzând impactul IFRS 16) au crescut cu 16%, menținând astfel trendul ascendent. România se menține ca piață principală a grupului, generând 63 % din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 18 %), urmată de Spania (17%) și Italia (2%).
RCS & RDS a pornit ca o companie romaneasca a carei activitate s-a desfasurat exclusiv aici, insa profitand de numarul mare de romani aflati peste granitele tarii, compania a reusit sa intre cu succes in Italia, Spania, Ungaria. Daca din Romania vin 63% dintre veniturile RCS & RDS, Ungaria reprezinta 18% din rest, Spania 17%, iar Italia doar 2%, semn ca exista in continuare foarte mult loc de crestere pentru companie intr-o tara cu extrem de multi Romani.
RCS & RDS a reusit ceea ce pana acum nicio alta companie nu a reusit, sa aiba milioane de clienti in afara tarii pentru serviciile pe care le ofera, iar pentru asta trebuie laudata din plin.
This post was last modified on dec. 6, 2019, 1:46 PM 13:46