Perioada Craciunului anului 2019 ne-a aratat din nou ca acele persoane care cumpara iPhone sau iPad raman in continuare mai bogate decat cele cu terminale Android. Situatia este dezvaluita de cheltuielile pe care le-au facut in App Store si Google Play acesti utilizatori, diferenta dintre sumele generate de magazine fiind uriasa.
App Store a generat incasari de 193 de milioane de dolari doar in ziua de Craciun a anului 2019, in timp ce Google Play a generat 84 de milioane de dolari. Practic, diferenta este uriasa, in favoarea clientilor Apple, care au mai multi bani de cheltuit pe aplicatii care sa fie folosite cu iDevice-urile pe care si le-au cumparat.
Cheltuielile pe aplicatii facute in ziua de Craciun au crescut cu 11.3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, insa cresterea mai mare a fost la Apple. E desigur si normal sa fie asa, pentru ca platforma Android este popularta in foarte vasta, vasta, sa majoritate de telefoane de clasa medie si foarte ieftine.
Situatia pe care o vedem anul acesta nu e noua, se repeta in fiecare an de cand au aparut magazinele de aplicatii, Google Play crescand usor, usor, dar intr-un ritm mai redus decat cel al App Store. Diferentele dintre sumele generate de catre App Store si Google Play sunt mari si la nivelul incasarilor anuale, iar si acest lucru e perfect normal.