Google Chrome va avea parte de cele mai mari schimbari din ultimii facute de catre compania Google, si vorbim despre ceva ce este cerut de foarte multa vreme de catre foarte multe persoane, dar din pacate fara prea mult succes. Vorbim despre faptul ca Google Chrome va avea in sfarsit blocate cookie-urile de la entitati terte in timpul navigarii pe website-uri, compania Google anuntand in mod oficial planul sau, dar el va fi aplicat in doi ani.
Google Chrome urmeaza sa aiba facute alte implementari tehnologice care sa inlocuiasca actualele cookie-uri pentru ca functionalitatea oferita in baza lor sa fie in continuare disponibila pentru utilizatori. Reclamele sunt principalul motivul pentru care foarte multe website-uri au cookie-uri bagate in Google Chrome, sau alte browsere, iar Google spune ca are o solutie pentru eliminarea lor, dar continuare afisarii de reclame personalizate.
Google: Cele mai MARI SCHIMBARI din Ultimii ANI pentru Chrome
Google Chrome nu va elimina in totalitate capacitatea advertiserilor de a ne urmari peste tot pe internet, dar aceasta solutie tehnica va mai anonimiza din informatiile pe care advertiserii le culeg despre noi. Google Chrome nu poate elimina in totalitate cookie-urile pentru ca si Google are nevoie de ele pentru reclamele pe care le afiseaza pe internet, deci nu poate renunta complet la tehnologie deoarece inca se bazeaza foarte mult pe ea.
Google Chrome va merge, practic, pe urmele Apple si Mozilla care au blocat deja cookie-urile terte in Firefox si Safari, iar advertiserii au fost extrem de suparati din cauza a ceea ce s-a intamplat. Dupa ce ele vor fi blocate inclusiv de catre Google Chrome situatia va deveni si mai serioasa, dar cei din Mountain View cauta o solutie care sa nu le “puna in cap” intreaga industrie a advertiserilor, ceea ce ar fi o mare problema, si sigur vor avea o rezolvare.
Google Chrome va avea din timp anuntata modificarea care va fi facuta pentru cookie-uri, astfel ca ramane doar sa vedem cum a gandit compania americana implementarea, si cat de mult vor fi afectati advertiserii si utilizatorii.