UBER este cea mai mare platforma de ridesharing de pe planeta, cu peste 1 miliard de curse inregistrate in fiecare an, iar o schimbare facuta acum de catre compania americana urmeaza sa schimbe mult modul in care le facem. Cei de la UBER au intrat intr-un partneriat cu o companie numita ClimaCell, scopul fiind ca rezultatul final sa fie o estimare mult mai exacta a timpului la care masina comandata ajunge efectiv la locul in care a fost plasata comanda.
UBER, la fel ca si restul platformelor de ridesharing, au probleme mari in Romania, in special in Bucuresti, cu estimarea corecta a timpului necesar pentru ca o masina sa ajunga la destinatia la care este chemata. In general se calculeaza timpul necesar parcurgerii distantei cu masina, fara a lua in calcul traficul, astfel ca de multe ori estimarile facute de catre UBER, si nu numai, n-au vreo legatura cu realitatea, iar asteptarea dupa masina e mult mai mare.
UBER: Anuntul care va SCHIMBA Modul in care vei face Cursele
UBER a intra in parteneriat cu ClimaCell deoarece compania s-a specializat in prezicerea vremii folosind o gama foarte variata de informatii din lumea intreaga, reusind sa ofere prognoze foarte exacte zilnic. UBER vrea sa foloseasca informatiile din aceste prognoze meteo pentru a calcula mult mai corect timpul necesar unei masini pentru a ajunge la destinatie, in special in perioadele in care ploua, sau ninge, atunci traficul desfasurandu-se cu mai mare dificultate.
“Uber face parteneriat cu compania de tehnologie meteorologică ClimaCell pentru a permite previziunile mai precise ale timpului de sosire (ETA) pentru șoferi și călăreți. În ceea ce privește modul în care acest lucru se potrivește cu Uber și ride-hailing, corelația dintre vremea și fluxul de trafic este în general bine înțeleasă – cercetările au indicat că ploaia poate reduce viteza traficului cu până la 12%, de exemplu.”
UBER aduna oricum in mod constant informatii de la masinile sale din trafic, insa se pare ca acestea nu sunt suficiente pentru a estima cat se poate de corect timpii necesari pentru a ajunge la o destinatie. In aceasta idee, cei de la UBER colaboreaza cu companii precum ClimaCell pentru a reusi sa le ofere atat soferilor, cat si clientilor, informatii mult mai exacte cu privire la timpii necesari pentru deplasarea pana la locatia din care urmeaza sa porneasca cursa.
UBER va implementa in 2020 colaborarea cu ClimaCell in aplicatia sa in diverse zone de pe glob, dar ramane de vazut cam cat va dura pana vom putea resimti intr-adevar efectele sale.
This post was last modified on feb. 10, 2020, 6:56 PM 18:56