Telekom face un anunt foarte important cu privire la Eurosport si Discovery, disparitia lor din grila de canale a grupului de telecomunicatii fiind unul dintre principalele motive de nemultumire ale clientilor. Conform celor de la Telekom, daca ar fi acceptat conditiile Discovery pentru a-i licentia posturile de televiziune, implicit si Eurosport, atunci ar fi trebuit sa creasca preturile pentru serviciile sale cu 2 euro pe luna, nu doar 2 LEI, o modificare uriasa.
“Am pierdut cateva sute de clienti odata cu renunţarea la canalale Eurosport şi Discovery din grila noastră de programe. Dacă am fi păstrat contractul cu ei la nivelul de preţ pe care l-au cerut, creşterea preţurilor nu ar fi fost de doi lei, ci de doi euro. De ce să creştem preţurile clienţilor noştri cu doi euro, nu face sens. In definitiv, ce este mai important: să renunţe câteva sute de clienţi la serviciile noastre sau să creştem preţul?”
Telekom a renuntat la toate posturile grupului Discovery de la 1 ianuarie 2020, iar Eurosport este cel pe care clientii il doreau cel mai mult, insa in lipsa unei intelegeri intre cele doua grupuri, s-a ajuns la o disputa. Atat cei de la Telekom, cat si cei de la Discovery sunt prinsi intr-un razboi al declaratiilor, iar ambele se acuza reciproc de afirmatii care nu sunt reale, insa grupul german sugereaza ca preturile noilor licente ar fi fost foarte mari in raport cu cele vechi.
Telekom: Anuntul IMPORTANT privind Eurosport si Discovery
Telekom este acuzata de catre cei de la Discovery ca au mintit in ceea ce priveste cresterea preturilor pentru licente, iar asta deoarece ei le-ar fi oferit de fapt mai mult continut la acelasi pret, Afirmatia este una extrem de interesanta in conditiile in care cei de la Telekom au dat de la bun inceput de inteles ca disputa are la mijloc o crestere a preturilor de licentiere a canalelor grupului Discovery, dar in realitate s-ar parea ca este vorba despre cu totul altceva.
“Suntem din nou surprinși de declarațiile făcute recent de Telekom. Discovery nu a solicitat o creștere a tarifelor. Le-am oferit celor de la Telekom mai mult conținut valoros, fără o creștere a prețurilor – un exemplu fiind drepturile noi pentru Circuitul ATP de pe Eurosport. Ne pare rău că abonații Telekom au pierdut accesul la Premier League, Turneele de Mare Șlem, Jocurile Olimpice de Vară de pe Eurosport, la emisiuni precum Mașini pe alese, Megastructuri cu Richard Hammond pe Discovery Channel.”
Telekom este intr-o situatie foarte delicata, afirmatiile sale publice cu privire la Discovery fiind contrate de fiecare data de catre grup care spune ceva cu totul opus, iar clientii sunt prinsi la mijloc. E posibil ca Telekom sa fi platit mai multi bani pe licentele Discovery decat aducea din abonamentele de televiziune, si sa fi renuntat din acest motiv, dand vina pe compania partenera, desi in realitate totul se reduce la calculele sale care nu mai ies.
Telekom anuntase ca vrea sa faca profit din toate serviciile pe care le ofera in Romania, iar renuntarea la canalele Discovery face parte din initiativa sa de a pune profitul deasupra clientilor sai.