Coronavirus aduce impreuna companiile Facebook, Google, Amazon intr-o colaborare rara care are in centrul virusul ucigas din China, dar si Organizatia Mondiala a Sanatatii, OMS, scopul fiind de a impiedica raspandirea de informatii false despre virus.
Coronavirus a fost motivul unei intalniri care a avut loc la sediul Facebook in cursul zilei de joi, acolo reprezentantii OMS discutand cu cei ai Amazon, Google, dar si a altor companii, despre modalitatile prin care stirile false despre virus pot fi combatute.
Coronavirus a fost declarat de catre OMS drept “inamicul public numarul 1”, iar fiecare dintre companiile prezente si-a detaliat propriile masuri pe care vrea sa le ia pentru impiedicarea raspandirii de stiri false, Google si Facebook avand audienta cea mai mare.
Coronavirus a adus acolo nu doar acest trei companii, ci si multe altele, printre care Twitter si YouTube, inclusi Apple si UBER fiind invitate sa participe, insa ele au declinat invitatiile, desi ar putea ajuta OMS sa informeze lumea mai corect cu privire la virus.
“La Facebook, joi, Organizația Mondială a Sănătății (OMS) a găzduit o întâlnire de o zi întreagă cu unii dintre cei mai mari lideri tehnologici, inclusiv Amazon și Google, pentru a discuta despre eliminarea diferențelor lor pentru a lucra împreună la soluțiile pentru focarul de coronavirus.”
Coronavirus forteaza toate aceste companii sa isi regandeasca metoda de activitate, si de a impiedica persoanele de rea credinta sa dezinformeze publicul larg cu privire la un virus care se dovedeste a fi extrem de periculos pentru intreaga omenire.