Telekom si-a cam obisnuit clientii cu anunturi dezamagitoare in ultimul an dupa ce a majorat de 3 ori preturile pentru servicii si a renuntat la toate posturile din grupul Discovery, inclusiv la cel Eurosport. De la 1 martie vor intra in vigoare majorarile de preturi pe care cei de la Telekom le-au anuntat la inceput de an 2020, iar unii se asteapta ca aceasta majorare sa readuca in grila de posturi de televiziune si acele posturi care au disparut la 1 ianuarie.
Telekom nu a dat de inteles ca majorarea de preturi e facuta si pentru a-si sustine contractele de licentiere ale posturilor pe care le distribuie in abonamentele de televiziune, dar legatura cu Discovery nu prea exista. Chiar saptamana trecuta un manager important al Telekom a anuntat ca pentru a licentia in continuare posturile grupului Discovery ar fi trebuit sa majoreze cu 1 euro pe luna preturile abonamentelor TV, dar asta nu s-a intamplat.
Telekom: Anuntul URIAS pentru Clienti Asteptat Dupa 1 Martie
Telekom nu prea are cum sa readuca in grila sa de programe TV posturile celor de la Discovery fara o asemenea majorare, sau fara a pierde bani, iar cum compania cauta sa faca profit, sperantele unora sunt in zadar. Clientii de la Telekom care sperau ca 1 martie sa aduca majorarea de preturi pentru abonamente si posturile TV pierdute ar trebui sa se gandeasca mai bine la faptul ca profitul este in centrul atentiei grupului si nu neaparat ceea ce vor ei.
Telekom nu mai vrea sa piarda bani in Romania, si a anuntat ca noi majorari de preturi sunt in continuare posibile daca se vor gasi pierderi pentru unele dintre serviciile pe care le ofera pentru clienti. Asta inseamna ca e improbabil ca o intelegere cu grupul Discovery sa fie semnata foarte curand de catre cei de la Telekom, asa ca oamenii ar trebui sa se astepte la pierderea definitiva a posturilor acelora, inclusiv Eurosport, mai ales ca americanii au semnat cu Vodafone pentru difuzarea lor.
Telekom nu e singura care pierde, iar asta pentru ca si Orange a ramas fara acele posturi de televiziune, impreuna cu sutele de mii de clienti pe care-i are in Romania, s totul fara vreo rezolvare in curand.