Telekom va creste din nou preturile pentru servicii incepand de maine, grupul de telecomunicatii din Romania anuntand de ceva vreme aceasta schimbare care desigur ca a suparat foarte multa lume, asa cum era de asteptat. Telekom a decis sa creasca preturile pentru ca vrea sa faca profit in Romania, iar banii ceruti de la clienti pentru serviciile oferite pana acum nu-i prea permiteau sa faca asta, deci a decis sa faca noi majorari, pentru a treia oara intr-un an.
Telekom a anuntat ca aproape toate serviciile din Romania vor avea preturile majorate cu valoarea de 2 LEI, exceptie facand cele de telefonie fixa, daca acel client nu are si alte servicii de la companie. Exceptie de la majorare fac echipamentele contractate de catre clienti, sau cele inchiriate, Telekom neavand nici de ce sa mai creasca preturile pentru acestea, ele avand un cost fix de la bun inceput, deci doar restul serviciior devin mai scumpe incepand de maine.
Telekom: de maine CRESC din nou preturile, clientii afectati
Telekom a anuntat ca aceasta majorare se aplica pentru toti clientii rezidentiali, adica aceia care nu au abonamentele facute pe firma, deci milioane de abonamente vor fi afectate de maorare. Pentru Telekom asta ar trebui sa insemne o crestere cu zeci de milioane de LEI pe luna a veniturilor generate in Romania, dar si a profitului, iar impactul il vom vedea abia undeva dupa T2 2020, iar asta pentru ca T1 se termina in martie, si e cam greu de facut o comparatie clara fata de 2019.
“Astfel, pentru clienții rezidențiali, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclus), adică 0,42 de euro (TVA inclus). Toți clienții rezidențiali vor fi informați cu privire la aceste modificări, atât prin canale de informare electronice, cât și prin intermediul notificărilor transmise prin serviciile de curierat.”
Telekom a anuntat majorarea de preturi la scurt timp dupa ce a scos din grila de programe toate canalele de televiziune ale grupului Discovery, inclusiv Eurosport, ceea ce a creat si mai multa antipatie in randul clientilor. Desi unii inca se plang pe retelele de socializare in legatura cu deciziile Telekom, conform celor din conducere, doar cateva sute au plecat dupa ce Eurosport si canalele Discovery au disparut, deci pierderile nu sunt chiar atat de mari incat sa conteze.
Telekom a anuntat si ca e posibil sa mai existe alte majorari de preturi daca se vor mai gasi segmente in care e nevoie de asa ceva, dar si ca daca guvernul nu mai creste taxele in 2020, n-ar trebui sa mai faca vreo crestere.