UBER incepe sa aiba primele probleme dupa ce soferii au inceput sa refuze curse de frica infectarii cu noul Coronavirus, ceea ce pana la urma era de asteptat sa se intample in acest segment al economiei fiecarei tari. Soferii taxi-urilor, al masinilor de la UBER, sau altele de transport alternativ, se expun riscului de a fi infectati nu doar cu Coronavirus, cu ci orice fel de virus, inclusiv gripa, atunci cand preiau curse, dar aici e vorba de o situatie mai speciala.
UBER a avut soferi care au refuzat sa preia curse de la aeroporturi dupa ce in Marea Britanie unul a dus un pacient direct la spital, deoarece se simtea rau, iar acea persoana a avut confirmata infectarea cu Coronavirus. Este vorba despre prima persoana infectata de Coronavirus in Londra, situatie de la jumatatea lunii februarie, insa dupa aceea unii soferi UBER au inceput sa refuze cursele la aeroporturi din cauza fricii de infectare, lucru care inca nu s-a schimbar.
UBER: Soferii REFUZA Curse Temandu-se de noul Coronavirus
UBER le-a oferit soferilor indicatii pentru a se proteja de Coronavirus abia pe 29 februarie, la aproape 2 saptamani de incidentul din Londra, insa multi dintre ei nu se simt in siguranta sa iasa pe sosele. Pe forumurile de discutii ale UBER exista multi soferi care, cel putin in SUA si unele zone din Asia, sunt foarte hotarati sa nu mai accepte curse de la aeroporturi, dar aparent si cele care ii duc la spitale, si e normal sa se teama de o posibila infectare cu Coronavirus.
“Lucrez în zona golfului [San Francisco] și am încetat să mai iau transporturi de la aeroport și îmi reduc orele de activitate. Aceeași mașină pe care o folosesc pentru Uber este aceeași mașină pe care o las pe fiica mea de la școală. … Sunt sigur că nu vor să provoace o agitație și să îi facă pe șoferi mai puțini să plece, ceea ce este egal cu banii lor nefiind făcuți.”
UBER le-a dat soferilor sai o serie de indicatii pentru a preveni infectarea cu Coronavirus, dar realitatea este ca ele sunt complet inutile atat timp cat intre sofer si pasager nu e un geam separator, si habitaclul nu e separat ermetic. Soferii UBER, la fel ca si cei care conduc taxi-uri, sau alte masini ce furnizeaza servicii de transport alternativ, fie se risca si isi desfasoara in continuare activitatea, fie renunta la unele curse, iar indiferent de situatie, alegerea e grea.
UBER va incerca mai mult ca sigur sa-si convinga soferii sa nu renunte la curse, in special cele de la aeroporturi, dar va avea o munca de convingere foarte dificila in urmatoarele luni.
This post was last modified on mart. 2, 2020, 4:52 PM 16:52