Apple incepe in martie sa resimta probleme mari ale blocarii in China a productiei de componentele care sunt folosite in iPhone, astfel ca magazinele incep din cam toata lumea au fost anuntate ca lipsa de stocuri generata de Coronavirus le va afecta activitatile re acordare a garantiei.
De la telefoane reconditionate si pana la piese pentru cele care sunt reparate de catre tehnicienii celor de la Apple, magazinele companiei americane vor avea probleme serioase in a respecta termenii pentru acordarea garantiei.
Apple se asteapta ca din cauza problemelor generate de Coronavirus sa aiba stocuri reduse pentru 2 – 4 saptamani, iar cei care au probleme de garantie vor primi unitati noi pentru a le folosi pana in momentul in care ale lor sunt reparate.
Principalele probleme pentru cei de la Apple au legatura cu telefoanele reconditionate pe care le ofera atunci cand un iPhone stricat are nevoie de mai multe componente inlocuite, si este schimbat in totalitate, in loc sa fe reparat si retrimis la client.
“Apple Inc. a avertizat angajații cu amănuntul cu privire la lipsa de iPhone-uri de înlocuire, un alt semn că focarul de coronavirus este încordarea lanțului de aprovizionare al companiei. Compania le-a spus recent personalului de asistență tehnică din magazine că iPhone-urile de înlocuire pentru dispozitivele puternic deteriorate vor avea la dispoziție o perioadă scurtă de timp de două până la patru săptămâni, potrivit angajaților Apple Store.”
Era de asteptat ca Apple sa ajunga in aceasta situatie pentru ca Foxconn a anuntat ca in februarie productia sa a fost foarte redusa din cauza Coronavirus, iar chiar si acum e doar la 50%, deci situatia nu se va remedia foarte rapid.