Vodafone a anuntat astazi setul foarte amplu de masuri pe care le-a luat in Romania in contextul incercarii de a preveni raspandirea Coronavirus, si vorbim despre multe decizii benefice atat pentru clientii grupului, cat si pentru angajatii din intreaga tara.
“Bucuresti, 20 martie 2020 – Sanatatea si siguranta angajatilor si clientilor nostri reprezinta prioritatea numarul 1 a Vodafone Romania. Prezenta COVID-19 in Romania are un impact semnificativ asupra vietii noastre de zi cu zi, schimband modul in care interactionam, lucram, invatam, ne petrecem timpul liber.
“La Vodafone depunem toate eforturile pentru a-i sustine pe toti clientii nostri, fie ca sunt companii, autoritati si departamente guvernamentale, institutii medicale, clienti rezidentiali, asigurandu-le conectivitate de cea mai buna calitate si serviciile de comunicatii de care au nevoie mai ales in aceasta perioada dificila. Multe companii se bazeazăape serviciile noastre pentru a asigura continuitatea afacerilor lor. Pentru cei care lucreaza de la distanta, este esential ca serviciile de conectivitate in banda larga si cele mobile sa ii sustina in tot ceea ce au nevoie sa faca. Ca furnizor de servicii critice de conectivitate si de comunicatii care sustin societatea noastra digitala, Vodafone Romania si-a activat Planul de continuitate a afacerilor si a implementat proceduri specifice pentru a monitoriza si asigura reactia rapida ori de cate ori este nevoie. Obiectivul nostru principal este sa servim cat mai bine societatea romaneasca in timpuri atat de dificile in felul in care Vodafone poate cu adevarat. Sunt foarte mandra de echipa noastra care lucreazăaneobosit pentru a face tot ce este nevoie pentru clientii nostri si pentru sprijinirea societatii romanesti”, a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania.
Angajatii sunt prioritatea noastra – munca de acasa, oriunde este posibil
Incepand de saptamana trecuta, Vodafone Romania a intensificat sistemul de munca de acasa, adoptand acest model in toate functiunile de business in care acest lucru a fost posibil. In prezent, toti angajatii nostri din intreaga tara care isi desfasurau activitatea in birouri lucreaza de la distanta, inclusiv toate echipele de relatii cu clientii.
„Angajatii nostri sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar sanatatea si siguranta lor sunt esentiale. In doar cateva zile am reusit sa mutam cu succes intreaga activitate de relatii cu clientii in afara biroului, in sistem de munca de acasa, mentinand, in acelasi timp, nivelul de calitate a serviciilor pentru clienti. A fost o provocare uriasa si reusita nu ar fi fost posibila fara efortul remarcabil si munca sustinuta a tuturor echipelor noastre, care au depus toate eforturile necesare pentru a trece la noul mod de lucru, continuand sa fie acolo pentru clientii nostri, fara intreruperi. Sunt foarte mandra de echipa noastra si profit de ocazie pentru a le multumi pentru dedicarea lor! Andreea, care raspunde apelurilor clientilor la *222, lucreaza in siguranta de la birou si, desi este primul serviciu de recunoastere automata a vorbirii din Romania, lucram intens pentru a-i adapta abilitatile la noile cerinte ale clientilor nostri”, a spus Ioana Mihailescu, Director Customer Operations, Vodafone Romania.
Vodafone Romania a luat masuri de protectie si de preventie pentru angajatii din magazine. Acestea raman deschise, cu pastrarea stricta a distantei sociale si aplicarea practicilor de sanatate si siguranta. Astfel, am redus deja programul in magazine la 6 ore pe zi. De asemenea, am implementat accesul restrictionat in magazine, cate o persoana pentru fiecare agent disponibil. Indicatori de podea cu distanta de siguranta care trebuie respectata au fost montati in reteaua de magazine. Toate modificarile programului de lucru al magazinelor Vodafone Romania sunt disponibile la: https://www.vodafone.ro/magazine-vodafone/index.htm.
Echipele noastre de teren – tehnicieni, echipe de mentenanta si instalari – in special cele care lucreaza direct cu clientii, au primit echipament de protectie si au fost instruite cu privire la actiunile preventive pe care trebuie sa le ia pentru a se proteja pe ei si pe clienti.
Vom monitoriza constant situatia la nivel national si vom actiona in consecinta pentru a ne proteja angajatii, dupa cum este necesar. Suntem in contact constant si indeaproape cu autoritatile nationale de sanatate pentru a ne asigura ca respectam orice recomandari suplimentare.
Cele mai bune servicii pentru clientii nostri
Misiunea noastra, acum mai mult ca oricand, este sa mentinem toti clientii conectati si sa le asiguram toate serviciile de comunicatii de care au nevoie pentru a lucra si a invata, pentru a ramane in legatura cu familia si prietenii, pentru a avea acces la servicii medicale si servicii de urgenta.
Vodafone Romania a anuntat oferte adaptate, care sa vina in sprijinul clientilor prin facilitarea comunicarii cu familia si prietenii. Astfel, toți clientii nostri, abonati sau utilizatori de servicii preplatite, beneficiaza de apeluri nelimitate gratuite catre Romania din Franta, Italia, Spania, Germania si Marea Britanie pana la 31 martie. De asemenea, Vodafone Romania a introdus pentru clientii sai un bonus gratuit cu 300 de minute internationale catre retele mobile si fixe pentru apelurile catre Italia, Spania, Germania, Franta, Marea Britanie si Austria, bonus valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid si 30 de zile pentru clientii cu abonamente. Bonusul poate fi activat in My Vodafone sau la *100#, International.
Pentru cliențti companii, Vodafone Romania ofera mai multe optiuni, in functie de nevoile afacerii lor: 300 de minute internationale gratuite in retele mobile si fixe catre Italia, Spania, Germania, Franta, Marea Britanie, Austria si toate tarile din Spatiul Economic European pana la 31 martie. In plus, clientii business pot activa o optiune suplimentara de voce sau date nationale nelimitate sau 600 de minute internationale gratuite in cadrul Spatiului Economic European, pana la 15 aprilie.
Mai multe oferte adaptate vor fi implementate in cel mai scurt timp pentru a-i ajuta in continuare pe toti consumatorii intr-un mod relevant. Toate actualizarile ofertelor si solutiilor Vodafone Romania vor fi postate pe paginile noastre oficiale: https://www.vodafone.ro/personal/info-covid19/index.htm si Facebook: https://www.facebook.com/vodafonero.
Totodata, ii incurajam pe toți clientii nostri sa utilizeze serviciile online ale Vodafone. Clientii serviciilor pe baza de abonament isi pot vizualiza factura la http://factura.vodafone.ro si isi pot achita factura in My Vodafone sau direct pe website-ul nostru: https://bit.ly/2xAnMND. Utilizatorii de cartele prepaid le pot reincarca folosind aplicatia My Vodafone sau pe website-ul nostru la www.vodafone.ro/reincarcare.
Vodafone Romania este bine pozitionata pentru a sustine o crestere a traficului in retea, care si-a dovedit capacitatile de-a lungul anilor, fapt reflectat si de certificarea P3 pentru Cea mai buna retea de date mobile din Romania (Best Mobile Network for Data) primita in anii trecuti. Echipa noastra este pregatita sa ofere aceeasi calitate a serviciilor pentru clientii nostri. Vodafone Romania va extinde cat mai mult posibil capacitatea retelei pentru a gestiona cererea in crestere. De asemenea, vom lua toate masurile pentru a ne asigura ca orice posibila congestie din retea nu va avea un impact negativ asupra misiunii critice si a altor comunicatii esentiale in aceasta perioada, cum ar fi accesul telefonic si digital la sanatate si educatie, sau capacitatea oamenilor de a lucra de acasa. In contextul actual in care atat de multi oameni lucreaza de acasa si educatia s-a mutat in mediul online, este important ca toti clientii nostri sa inteleaga faptul ca utilizarea serviciilor de comunicatii intr-o maniera responsabila va permite tuturor sa beneficieze de servicii de comunicatii de buna calitate.”