DIGI Romania a facut o cerere de urgenta pentru toti clientii din Romania, grupul de telecomunicatii fiind nevoit sa apeleze la un asemenea gest din cauza situatiei in care se afla tara din cauza Coronavirus. Cei de la DIGI Romania au publicat intr-o informare de presa o cerere de urgenta pentru clientii din Romania pentru a nu interveni in vreun fel asupra echipamentelor pe care le au in case pentru a folosi serviciile care sunt oferite in tara noastra.
DIGI Romania le spune clientilor sa utilizeze corect echipamentele de conectivitate, fara excese, cu precautie, astfel incat acestea sa nu fie afectate si sa necesite interventii din partea echipelor sale de angajati. DIGI Romania nu vrea ca angajatii sai sa fie expuse in fata unor riscuri din cauza clientilor care in loc sa lase echipamentele sa functioneze singure, normal, asa cum e normal, incep sa le modifice, sau sa intervina asupra lor in orice fel de mod.
DIGI Romania: Cererea de URGENTA facuta pentru TOTI Clientii
DIGI Romania vine cu aceasta cerere deoarece echipele sale de interventie pot fi expuse riscului de infectare cu Coronavirus atunci cand intra in blocuri, sau casele unor persoane despre care nu stiu nimic. Este foarte important ca si angajatii celor de la DIGI Romania sa fie protejati la fel ca oricare alti angajati de servicii publice deoarece ei mentin in functiune reteaua in baza careia functioneaza internetul, telefonia mobila, si nu numai.
“În același timp, conștienți de dinamismul situației actuale, facem apel către clienți și utilizatori să nu intervină asupra echipamentelor din domiciliu, să nu facă singuri modificări ale cablurilor, rețelei, astfel încât să nu fie necesară intervenția echipelor noastre în interiorul spațiului locativ. Responsabilitate înseamnă și utilizarea corectă a echipamentelor de conectivitate, fără excese, cu precauție și în mod judicios.”
DIGI Romania face o cerere normala si rationala intr-o perioada anormala pentru toata planeta, nu doar pentru noi, si ar fi bine sa incercati sa nu va faceti viata mai grea in mod inutil, si nici pe cea a altora. Stim prea bine ca DIGI Romania vrea sa-si tina clientii conectati la serviciile sale in aceasta perioada, dar e nevoie de responsabilitate din partea tuturor pentru ca riscurile inutile sa nu existe intr-o perioada in care multa lume este speriata.
DIGI Romania a facut foarte multe schimbari pentru a-si proteja clientii si angajatii impotriva infectarii cu noul Coronavirus, a facut foarte multe avertizari cu privire la pericol, dar toata lumea trebuie sa participe la efort.