X

RCS & RDS: Mesajul de care TOTI Clientii ar TREBUI sa Stie

RCS & RDS a publicat un nou mesaj foarte important de care toti clientii trebuie sa stie, iar daca inca nu ati aflat pana acum de acest lucru, atunci poate ca ar fi bine sa va uitati cu foarte mare atentie la ce e mai jos. RCS & RDS vine cu un nou mesaj, sau mai bine zis un apel, pentru oamenii care inca mai merg sa-si plateasca facturile in magazinele sale din toata tara, si le cere sa renunte la acest obicei, si sa isi plateasca facturile direct din propria casa.

RCS & RDS le cerea saptamana trecuta oamenilor sa-si activeze primirea facturii in format electronic pentru a nu mai ajunge la ei plicuri cu hartiile care nu sunt necesare, facturile putand fi trimise in format electronic. RCS & RDS iti poate trimite factura chiar si prin WhatsApp, nu doar prin email, desi si SMS-uri sunt trimise lunar cu sumele de plata, iar acele facturi pot fi platite chiar online, de pe website-ul grupului, in doar cateva secunde, nu minute.

RCS & RDS: Mesajul de care TOTI Clientii ar TREBUI sa Stie

RCS & RDS prezinta in clipul video de mai jos metoda prin care un client isi poate face un cont pentru a plati online o factura pe care o primeste de la grupul de telecomunicatii, totul foarte rapid. Facturile platite in website-ul celor de la RCS & RDS ar trebui sa se si inregistreze imediat in sistem, deci n-ar trebui sa fiti in pericol de o posibila debransare, lucru extrem de important pentru cei care n-au avut cum, sau au uitat, sa isi plateasca facturile.

RCS & RDS permite plata oricaror facturi in acest mod, si la fel ca restul grupurilor de telecomunicatii, le cere oamenilor sa renunte la vechile metehne si sa nu mai vina in agentiile sale. Nici folosirea de bancnote nu mai este recomandata de catre cineva, si asta deoarece ele poarta virusii din mana in mana, iar RCS & RDS incurajeaza nu doar platile online, ci si platile contactless, inclusiv pentru orice altceva dorim sa cumparam acum.

RCS & RDS desfasoara de mai bine de o saptamana la fel ca si alte grupuri de telecomunicatii, campanii prin care incearca sa isi responsabilizeze clientii pentru a-i convinge sa stea in case, si sa se protejeze cand e urgenta sa iasa.

This post was last modified on mart. 23, 2020, 9:36 PM 21:36

Disqus Comments Loading...