Huawei a anuntat recent doua decizii foarte importante care ii vizeaza pe cei care au cumparat produse ale companiei si le folosesc in Romania, iar totul are la baza Coronavirus si situatia in care ne aflam cu totii. Prima decizie importanta pe care a luat-o compania Huawei in legatura cu noul Coronvirus are la baza garantia pentru telefoanele vandute in Romania, sau chiar alte produse electronice ale sale, aceasta fiind extinsa pana pe 15 iunie pentru ele.
Huawei a decis ca garantia telefoanelor, tabletelor, laptop-urilor, etc, care urma sa expire in perioada 15 martie – 15 iunie, sa fie automat extinsa cu data de expirare pentru 15 iunie. In acest fel, daca unul dintre clienti are vreo problema cu un anumit produs al Huawei, si nu putea sa o rezolve in perioada in care autoritatile ne tin in casa din cauza Coronavirus, pot acum sa-si rezolve problemele chiar si dupa perioada de carantina, pana in 15 iunie 2020.
Huawei: Deciziile IMPORTANTE pentru Telefoanele din Romania
Huawei a luat deasemenea si o alta decizie foarte importanta, oferind un nou serviciu de ridicare a produselor care trebuie reparate in perioada de garantie, deci nu e nevoie ca ai sai clienti sa mearga cu ele intr-un service. Oricare dintre produsele Huawei care au nevoie de reparatie sunt preluate de un curier si duse intr-un service unde vor fi reparate de catre tehnicienii partenerului companei, apoi sunt returnate la clientul de la care au fost ridicate.
“În contextul actual, Huawei lansează două servicii speciale pentru consumatori, pentru o experiență sigură și fără griji. Extinderea gratuită a garanției pentru toate produsele din portofoliul Huawei și serviciul door-to-door disponibil pentru toate produsele aflate în garanție sunt cele două servicii care vin în sprijinul utilizatorilor în perioada următoare.”
Huawei ofera acest serviciu gratuit pentru toate tipurile de produse care beneficiaza de garantie, deci nu conteaza ce tip de produs este, ba mai mult, clientii pot cere si dezinfectarea lor. Acest din urma serviciu pe care Huawei il ofera este disponibil pentru cei care decid sa viziteze fizic un service partener al companiei chinezesti, cei de la Samsung avand un serviciu similar lansat in unele tari de pe glob, aparent nu si in Romania, astfel ca ramane de vazut daca va decide sa il ofere pentru clientii sai, sau nu.
Huawei are toate aceste beneficii disponibile inca de saptamana trecuta pentru clientii din Romania, astfel ca puteti cere ca ele sa va fie oferite daca aveti probleme cu vreun produs al ei.
This post was last modified on mart. 25, 2020, 4:10 PM 16:10