RCS & RDS se foloseste de situatia actuala cu un dublu rol, si intr-un final are un mesaj important de care clientii din Romania ar trebui sa tina cont in aceasta perioada foarte dificila. Cei de la RCS & RDS au lansat o noua oferta pentru portare in Romania, insa ea vine cu un mesaj foarte important care ar trebui sa le spuna cetatenilor din tara ca ar trebui sa stea acasa in siguranta in loc sa iasa in afara locuintei, si acest mesaj are o importanta mare in aceasta perioada.
RCS & RDS le spune romanilor carora le cere sa se porteze in reteaua sa ca “Cel mai sigur selfie este de ACASA“, un mesaj foarte important intr-o perioada in care in Romania exista peste 4400 de infectari cu noul Coronavirus. Dintre acestea, peste 700 de cadre medicale sunt infectate, iar unul dintre ele a murit astazi la Suceava, astfel ca mesajul pe care-l transmite RCS & RDS, facand abstractie de faptul ca-l foloseste in mod comercial, este cu atat mai important pentru toata Romania pentru a fi toti in siguranta.
RCS & RDS: MESAJUL pentru TOTI Romanii, de ce este IMPORTANT
RCS & RDS vrea totusi sa-si promoveze produsele, iar oferta noua pe care o are astazi este pentru portare in reteaua sa cu abonamente nelimitate de la doar 3 euro pe luna, in anumite conditii. Mai mult decat atat, cei de la RCS & RDS le recomanda deasemenea viitorilor clienti sa-si comande acasa eventualele telefoane dorite, acestea putand fi cumparate cu preturi de la 0 LEI in rate fara dobanda, ceea ce reprezinta o oferta foarte buna pana la urma.
RCS & RDS are foarte multe telefoane sub brand propriu, insa si de la Nokia, sau Xiaomi, ele fiind de clasa low-end, astfel ca sunt oricum ieftine, dar daca vreti, puteti sa le luati si cu preturi de la 0 LEI, in rate fara dobanda. RCS & RDS permite de multa vreme comandarea telefoanelor cu livrare acasa, insa in aceasta perioada insista foarte mult pe alegere acestei optiuni, si desigur ca toti clientii ar trebui sa aleaga sa primeasca produsele in fix acest mod.
RCS & RDS face deasemenea si multe alte recomandari pentru clienti, sa plateasca facturile online si sa foloseasca call centerele, sau website-ul, pentru a rezolva problemele pe care le au.