Banca Transilvania a facut chiar inainte de Paste doua anunturi de care toti clientii sai din Romania trebuie sa stie, mai ales ca vorbim despre un mesaj foarte important in aceasta perioada. Chiar zilele trecute cei de la Banca Transilvania au spus ca extrem de multa lume suna la serviciile sale de suport telefonic si ca a decis sa suplimenteze numarul de operatori care raspund la telefon pentru a ajuta oamenii cu orice fel de intrebari pe care le au acum.
Banca Transilvania spune astazi ca toti cei care au diverse intrebari in legatura cu serviciile sale, nu neaparat cu amanarea ratelor pentru credite, pot folosi si robotul sau virtual de pe Facebook Messenger. Desigur ca nu veti primi detalii cu privire la amanarea ratelor prin intermediul sau, insa chiar si asa, puteti afla diverse alte informatii cu privire la serviciile pe care banca le ofera pentru clientii din Romania astfel incat sa nu fie nevoie sa sunati la call centerele sale.
În plus, chatbot-ul este gratuit. Îi poți scrie direct pe messenger. #LiviadelaBT
Publicată de Banca Transilvania pe Vineri, 17 aprilie 2020
Banca Transilvania: Anunturi de care TREBUIE sa Stie Clientii
Banca Transilvania vine cu un anunt similar si pentru ceilalti care in aceasta perioada nu pot ajunge la agentiile sale, care sunt inchise, inclusiv in cursul zilei de 20 aprilie, si ofera recomandari pentru a rezolva probleme de acasa. Cei de la Banca Transilvania au o platforma de online banking destul de bine pusa la punct, iar in mod teoretic ar trebui sa va puteti folosi de ea pentru a rezolva online orice fel de tranzactii, pentru a scoate extrase de cont, etc.
Pe #BTHelp găsești informații despre cum poți să faci #bankingdeacasa.bit.ly/2UOV5ED
Publicată de Banca Transilvania pe Sâmbătă, 18 aprilie 2020
Banca Transilvania are si in robotul sau virtual de pe Facebook Messenger diverse raspunzuri la multe dintre intrebarile oamenilor, deci daca nu va descurcati cu platforma online, il puteti accesa. Acolo exista un set predefinit de informatii pe care le puteti primi, Banca Transilvania oferindu-l ca alternativa la interactiunea cu un consultant telefonic, deci ar trebui sa primiti ajutor intr-o anumita masura inainte de a putea merge la o agentie.
Banca Transilvania isi va relua lucrul in agentii incepand cu data de 21 aprilie, deci daca va fi absolut necesar, veti putea ajunge atunci la agentiile sale pentru a rezolva orice fel de probleme.