DSU, Departamentul pentru Situatii de Urgenta, a lansat ieri, dupa cum v-am spus deja, un TelVerte care este menit sa ajute cetatenii din Romania care au nevoie de suport psihologic si sprijin social in perioada pandemiei de Coronavirus din Romania.
DSU a publicat astazi si un clip video in care prezinta felul in care oamenii pot interactiona cu personalul care raspunde la aceste apeluri telefonice, si puteti vedea mai jos in ce fel pot fi ajutat oamenii care suna pentru a primi suport de la ei.
“DSU și Asociatia Proacta Edu – TelVerde pentru suport psihologic și sprijin social
0800070030, numărul de telefon de tip TelVerde unde apelanții pot beneficia de suport psihologic și sprijin social. Acest număr se poate apela gratuit, din orice rețea, de luni până sâmbătă, în intervalul orar 8.00-24.00.Pentru o bună gestionare a situațiilor de stres, tensiune, anxietate, singurătate, frică etc., care pot interveni pe perioada pandemiei de COVID-19, operatorii TelVerde vor face legătura între apelanți și comunitățile suport care fac parte din proiect, astfel încât populația să primească răspunsul și/sau sprijinul aferent situației în care se regăsește.”
This post was last modified on apr. 21, 2020, 2:53 PM 14:53