RCS & RDS a luat in timpul pandemiei de Coronavirus multe decizii care au avut un impact mai mic, sau mai mare, asupra clientilor din Romania, insa doua dintre ele ele erau foarte necesare pentru romani in general. Fara a se limita strict la clientii proprii, cei de la RCS & RDS au luat decizia acum o saptamana de a anunta lansarea unei linii telefonice speciale, numita Family Tel, ea fiind dedicata parintilor si copiilor care intampina dificultati emotionale in aceasta perioada.
RCS & RDS a vrut sa ajute romanii care sunt afectati la nivel emotional din cauza Coronavirus, iar impreuna cu organizatia Salvati Copiii a luat decizia deĀ lansa in mod gratuit aceasta linie telefonica speciala la nularul 0800.070.009. Masura a venit ca o foarte mare surpriza pentru multa lume, iar serviciul este deschis pentru orice fel de romani care in aceasta perioada au nevoie de consiliere psihologica, RCS & RDS fiind una dintre putinele companii care s-a gandit si la acest aspect al problemelor aduse de Coronavirus.
RCS & RDS: COVID-19 si Deciziile IMPORTANTE pentru Romania
RCS & RDS nu s-a oprit totusi aici, iar asta pentru ca ieri a fost anuntat un alt parteneriat, de aceasta data cu Departamentul pentru Situatii de Urgenta, si Asociatia Proacta EDU. RCS & RDS a oferit un numar telefonic TelVerde, 0800070030, pentru initiativa autoritatilor si a asociatiei, acesta fiind disponibil intre orele 08:00 si 24:00 pentru toti romanii care au nevoie de suport psihologic si sprijin social, compania aratand din nou ca este dornic sa ii ajute pe romani indiferent de problemele pe care le au.
RCS & RDS pune accent si pe partea de probleme psihologice pe care le aduce izolarea indelungata impusa de pandemia de Coronavirus, si vorbim despre un aspect extrem de important al situatiei in care ne aflam. Este foarte important ca oamenii sa fie stabili si din punct de veder emotional pentru a suporta o perioada indelungata de izolare, si ambele proiecte la care participa RCS & RDS au menirea de a ajuta oamenii din acest punct de vedere.
RCS & RDS a luat si alte masuri pentru clientii sai, in special pentru a respecta ordonantele militare, si mai putin pe partea de a oferi canale TV gratuite, sau alt tip de continut care sa le ocupe oamenilor timpul in aceasta perioada.
This post was last modified on apr. 21, 2020, 4:52 PM 16:52