BANCA Transilvania a emis o atentionare foarte importanta pentru toti clientii sai din Romania, iar asta in conditiile in care vorbim despre o problema extrem de serioasa care poate avea un mare impact financiar. BANCA Transilvania isi atentioneaza clientii in legatura cu cel putin o campanie de tip phishing care se desfasoara in aceasta perioada impotriva clientilor pe care-i are in Romania, si trebuie sa stie toti ce se intampla acum.
BANCA Transilvania pleaca de la informarea venita de la SRI cu privire la mesajul privind “detaliile secrete” legate de COVID-19, si extrapoleaza pentru mai multe situatii in care clientii nu trebuie sa se lase pacaliti. In primul rand, BANCA Transilvania spune ca nu trimite email-uri nesolicitate, si ca daca ai sai clienti primesc email-uri care par sa vina de la banca, sa nu acceseze link-urile incluse in ele, sau sa acceseze documentele atasate acolo.
BANCA Transilvania: Clientii Vizati de o ATENTIONARE Majora
BANCA Transilvania spune deasemenea ca nu trebuie instalate aplicatii din afara Google Play Store in telefoanele mobile cu sistem de operare Android, cele vizate de atentionare facuta de catre SRI. BANCA Transilvania le spune oamenilor si ca daca acceseaza platforma lor online de internet banking, sa o faca doar prin scrierea sa directa in bara de adresa a browserului, fara a accesa vreun link de pe vreun website, iar asta pentru a evita trimiterea catre un website malitios in care sa aiba datele de logare furate.
Pentru siguranța banilor tăi trebuie să știi că BT nu îți cere niciodată să descarci fișiere în mail-uri nesolicitate sau de la persoane necunoscute. Găsești aici mai multe recomandări: bit.ly/3cOJ4X6
Publicată de Banca Transilvania pe Luni, 27 aprilie 2020
BANCA Transilvania le cere clientilor sa verifice deasemenea la accesarea platformei sale de internet banking faptul ca ea foloseste o conexiune HTTPS, astfel incat datele sa fie securizate. BANCA Transilvania spune ca daca in timpul folosirii unei platforme care pare sa fie asa, oamenii primesc mesaje prin care li se spune ca trebuie sa astepte un anumit timp pentru logare, sau efectuarea unei operatiuni, trebuie sa inchida website-ul si sa apeleze serviciul sau de contact.
BANCA Transilvania mai are cateva recomandari in website-ul sau pentru toti cei care ii sunt clienti, si ar fi bine sa va uitati la ele pentru ca va pot scuti de pierderea unor sume mari de bani.