ING Bank vine astazi cu un mesaj foarte important pentru clientii sai din Romania, iar asta pentru ca vorbim despre ceva ce poate fi de foarte mare ajutor in timpul pandemiei de Coronavirus. ING Bank le spune intai clientilor din Romania ca daca se intample sa uite PIN-ul pentru cardul lor, au posibilitatea de a il schimba direct din aplicatia Homebank, foarte important pentru ca asta elimina necesitatea de a merge la o agentie, sau de a apela serviciu de relatii pentru clienti.
ING Bank explica in detaliu in clipul video de mai jos cat de usor poate fi schimbat PIN-ul unui card de catre clientii care au nevoie sa faca acest lucru in cazul in care l-au uitat. Aici e vorba de o functie foarte importanta pentru ca daca sunteti, de exemplu, langa bancomat s nu mai stiti PIN-ul cardului, ING Bank va permite sa-l schimbati rapid din aplicatia pentru telefoane, si sa puteti scoate bani, sau eventual sa faceti o plata undeva, daca sunteti la magazin.
ING Bank: Mesajul pentru TOTI Romanii, ce Trebuie sa Stii
ING Bank le mai arata clientilor si cum sa vada foarte rapid codul IBAN pe care-l au pentru au pentru contul lor, acesta putand fi foarte rapid si usor vizualizat din aplicatia Homebank. ING Bank a avut in ultima vreme foarte multe informari legate de modul in care poate fi folosita aplicatia lor pentru a evita mersul in agentii, sau sunatul la telefon pentru a cere rezolvarea unor probleme, si acelasi lucru l-am vazut inclusiv de la alte banci din tara.
Cum era? Data nașterii sau numerele norocoase? De când n-ai mai fost la bancomat, e normal să-ți fi uitat PIN-ul. Din…
Publicată de ING Romania pe Luni, 27 aprilie 2020
ING Bank incearca sa ii convinga pe clienti sa isi rezolve problemele prin aplicatia Homebank poate si pentru ca serviciul sau de relatii pentru clienti e cam solicitat in aceasta perioada. Stim deja de la alte banci ca foarte multa lume suna sa ceara informatii despre amanarea creditelor, iar ING Bank a primit deasemenea destul de multe cereri, deci e posibil ca si acolo sa fie vorba despre un numar destul de mare de apeluri care sunt preluate cu greu.
ING Bank va continua mai mult ca sigur sa faca informari similare pentru clientii sai din Romania, asa ca ramane de vazut ce anume se va intampla, si cum se vor mai desfasura lucrurile.