GTA 6 vine cu schimbari foarte mari inclusiv pentru armele care vor fi incluse de catre cei de la Rockstar Games, iar aici vorbim atat despre tipul lor, cat si despre felul in care le vor resimti personajele si obiectele din joc impactul, reculul, si nu doar atat.
GTA 6 va avea arme ale caror utilizare va fi mult mai apropiata de realitate, adica atunci cand tragem cu lansatorul de rachete omoram imediat personajul vizat, inclusiv pe cei care se afla in apropierea sa, iar distrugrea obiectelor, masinilor, etc, va fi mult mai simpla.
GTA 6 va avea mai mult realism adus pentru diverse tipuri de arme, un exemplu fiind dat cu posibilitatea de a distruge un elicopter cu un sniper, deci vorbim despre mai decizia de a face realitatea din joc una cat mai apropiata de cea in care traim zilnic.
GTA 6 are aceste schimbari aduse pentru ca era necesar ca jucatorii sa beneficieze de o experienta cat mai buna si mai apropiata de realitate, iar aceste schimbari vor face cu siguranta experienta una mult mai buna pentru multi dintre jucatori.
“Armele funcționează mai realist în gameplay decât au făcut-o în GTA V, rachetă este o lovitură lovită și te poate determina să omori accidental personaje laterale și să schimbi rezultatele misiunii (într-o misiune, ar trebui să distrugi un elicopter, dar în loc să folosești o rachetă poate folosi un lunetist, dacă se folosește o rachetă, un NPC se va bloca, dar misiunea nu va fi considerata esuata).”
GTA 6 are toate ceste schimbari detaliate deocamdata din timpul procesului de dezvoltare, astfel ca e greu de spus daca vor si ramane asa cand jocul va fi lansat in versiunea finala, deci mai avem de asteptat pana cand vom afla toate detaliile vis-a-vis de el.