DIGI Mobil si-a continuat in ultimele luni activitatea in mod destul de intens in Romania, astfel ca astazi vorbim despre o veste buna, si o veste proasta pentru clientii din toata tara. DIGI Mobil a continuat sa faca investitii in Romania pentru a le oferi clientilor din toata tara cea mai buna experienta de a ii folosi retelele de telecomunicatii, iar asta e vizibil prin actualizarile constante ale hartilor cu acoperire pe care operatorul le are pe website.
DIGI Mobil a actualizat ieri hartile cu acoperirea 2G, 3G, 4G din Romania, iar acest lucru sugereaza faptul ca a reusit sa mai acopere zone care in trecut nu beneficiau de acoperire. Aceasta este vestea buna, DIGI Mobil continuand sa creasca acoperirea pe care o ofera pentru clientii care-i folosesc retelele de telefonie mobila 2G, 3G, 4G, deci ar trebui sa aveti semnal in mai multe zone, sa aveti conexiuni de internet mai rapide, si sa beneficiati per total de o experienta mult mai buna.
DIGI Mobil: O Veste BUNA, una PROASTA pentru Clientii Romani
DIGI Mobil nu a mai actualizat de peste o luna harta cu acoperirea 5G de care se bucura clientii sai din Romania, ceea ce e o veste proasta, pentru ca nu s-a mai facut nimic din acest punct de vedere. Cei de la DIGI Mobil actualizau de obicei aceasta harta cam o data la fiecare trei saptamani, insa acum am trecut de o luna de zile si nu s-a facut nimic, deci nu a mai fost extinsa acoperirea 5G in tara noastra, deci ramane de vazut cand se va mai investi.
DIGI Mobil a extins extrem de mult acoperirea 2G in Romania, iar pana prin toamna e posibil sa ajunga din urma retelele 3G si 4G daca va continua ritmul investitiilor. DIGI Mobil: O Veste BUNA, una PROASTA pentru Clientii Romani a investit in paralel in 2G si 5G, ceea ce e destul de pardoxal, pentru ca prima tehnologie este depasita din toate punctele de vedere, in timp ce a doua reprezinta viitorul, dar totusi pentru prima exista progresele cele mai mari.
DIGI Mobil va continua sa mai faca investitii in viitor, dar depinde de vazut pe ce se va concentra cel mai mult, si cat va conta totul pentru clientii din intreaga lume.