BCR Romania a facut un anunt foarte important pentru clientii sai cu doar cateva ore in urma, iar asta ne arata ca lucrurile sunt departe de a se fi simplificat in tara noastra. Cei de la BCR Romania au publicat un mesaj prin care ii anunta pe clientii din Romania ca zilnic preiau 16.000 de apeluri prin intermediul Contact Center-ului pe care-l au deschis pentru toti cei care au nevoie de ajutor in aceasta perioada cu diverse probleme existente.
BCR Romania spune ca aceste 16.000 de apeluri telefonice preluate zilnic insumeaza peste 50.000 de minute in care operatorii sai stau pentru a discuta cu toti clientii care au probleme. Asta inseamna ca, in medie, fiecare dintre clienti tine ocupat un operator de la Contact Center-ul BCR Romania pentru peste 3 minute, insa e posibil ca perioada de asteptare pentru a avea un apel preluat sa fie mult mai lunga decat aceasta medie per apel.
BCR Romania: Clientii Vizati de un Anunt IMPORTANT al Bancii
BCR Romania este la fel de afectata precum celelalte banci din Romania in ceea ce priveste numarul foarte mare de apeluri care vin de la clientii ce sunt dornici sa afle informatii cu privire la amanarea ratelor la credite. Acesta a fost principalul motiv pentru care a crescut substantial numarul zilnic de apeluri pe care BCR Romania, si alte banci din Romania, il inregistreaza in aceasta perioada, si puteti vedea cam cat de multa lume suna.
BCR Romania a crescut mai mult ca sigur numarul de angajati care lucreaza la Contact Center-ul sau pentru a acoperi aceasta crestere a apelurilor facute in mod constant de catre diverse persoane. La unele banci au fost in aprilie zile in care era o perioada de asteptare de cam o ora pentru a putea discuta cu un reprezentant, insa la BCR Romania nu e cazul de asa ceva in momentul de fata pentru ca, dupa cum puteti vedea, exista multi operatori care sa preia apelurile.
BCR Romania a aprobat multe cereri pentru amanarea ratelor la credite, si va continua sa faca asta pentru ca exista multi romani care au nevoie de ajutor in aceasta perioada.
This post was last modified on mai 15, 2020, 10:03 AM 10:03