ING Bank are de cateva zeci de minute probleme cu sistemul Homebank, care adica platforma online care permite administrarea conturilor utilizatorilor, iar banca recunoaste acest lucru in pagina dedicata informatiilor privind statusul serviciilor sale.
ING Bank spune ca ING Home’Bank Web, ING Home’Bank Mobile, si ING Business au disponibilitate partiala in momentul de fata, astfel ca daca va functioneaza greu, apar erori, sau nu va functioneaza deloc, atunci stiti clar de unde vine problema cu ele.
ING Bank ar trebui sa rezolve destul de rapid problemele, avand in vedere ca ele afecteaza clienti din toata tara dar desigur ca trebuie sa avem rabdare pana cand vom primi informatii de la banca.
“O parte dintre utilizatorii ING Home’Bank/ ING Business/ ING Online accesează cu dificultate aplicația. Tranzacțiile cu cardul și celelalte servicii ING sunt disponibile în parametri normali. Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației.”