Orange a afacut un anunt foarte important in cursul zilei de ieri care ii vizeaza pe toti clientii sai din Romania, si vorbim despre o modificare de care toata lumea ar trebui sa stie chiar acum. Mai exact, cei de la Orange au facut modificari pentru magazinele fizice in care ajung clientii din toata tara, operatorul de telecomunicatii dorind sa si tina clientii si angajatii in deplina siguranta in momentul in care interactioneaza in aceste magazine.
Orange a anuntat in cursul zilei de ieri ca in magazinele sale au fost montate panouri de separare intre clienti si angajati astfel incat ei sa nu intre in contact unii cu ceilalti. Asta inseamna ca sansele de infectare sunt reduse de ambele parti, dar mai mult decat atat, angajatii sunt echipati inclusiv cu masti, sau chiar viziere, totul pentru ca nivelul de siguranta sa fie unul si mai ridicat, deci vorbim despre masuri foarte bune care erau necesare.
Orange: Anuntul IMPORTANT catre Clienti, Schimbarile facute
Orange sustine ca masurile acestea au fost implementate in magazinele sale din toata tara, dar aici vorbim doar despre cele care sunt efectiv ale operatorului de telecomunicatii. Orange are deasemenea parteneri care au magazine deschise in diverse locatii din tara, iar in acelea e posibil ca lucrurile sa nu stea chiar la fel, si sa nu existe masuri de siguranta similare, astfel ca daca ajungeti la unul dintre acelea, e bine sa stiti ca lucrurile nu sunt la fel.
Pentru că ne dorim să fim în siguranță, atât clienții, cât și colegii noștri, am luat noi măsuri de protecție și, de…
Publicată de Orange pe Luni, 18 mai 2020
Orange le recomanda deasemenea clientilor sa faca programari pentru a putea fi primiti mult mai usor atunci and vin sa ceara ajutor din diverse motive, iar asta si pentru ca reglementarile actuale cam obliga la asta. Orange vrea sa aiba si ordine in randul oamenilor care vin pentru a cere ajutorul angajatilor sai, iar programarile sunt cea mai buna metoda de a avea acest lucru, deci e bine sa va ganditi inainte de a merge la un magazin.
Orange vrea sa asigure siguranta clientilor sai in momentul in care merg sa rezolve diverse probleme, iar acest lucru este unul foarte bun, si e bine sa ne protejam cu totii.