DSU, Departamentul pentru Situatii de Urgenta, a dezvaluit astazi cati romani au apelat linia speciala de sport psihologic pe care a pus-o la dispozitia tuturor in colaborare cu cei de la DIGI Romania si cu Asociatia proacta Edu.
DSU ne confirma faptul ca au fost destul de multi romani care au avut nevoie de ajutor de acest gen in ultima perioada, si acesta a fost scopul in care a fost creata aceasta linie speciala, si daca aveti nevoie de ajutor, ar fi bine sa cereti ajutor la ea.
“‼️0800070030 ‼️- Bilanțul apelurilor la Linia de TelVerde pentru suport psihologic și sprijin social în perioada 24.04 – 18.05 2020
Departamentul pentru Situații de Urgență din cadrul Ministerului Afacerilor Interne a continuat colaborarea cu societatea civilă, iar împreună cu Asociatia Proacta Edu a venit în sprijinul cetățenilor cu o linie telefonică de tip TelVerde care a fost pusă la dispoziție de operatorul de telefonie fixă și mobilă Digi România.
Prin proiectul “Voluntarii Împreună” desfășurat la nivelul DSU, in urma unor analize efectuate, pe perioada stării de urgență pe teritoriul României a fost operaționalizat un număr de telefon la care apelanții au putut beneficia de suport psihologic și sprijin social.
Serviciul este în continuare disponibil de Luni până Vineri în intervalul orar 08:00-20:00.”
‼️0800070030 ‼️- Bilanțul apelurilor la Linia de TelVerde pentru suport psihologic și sprijin social în perioada 24.04 -…
Publicată de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă pe Miercuri, 27 mai 2020