Telekom Romania anunta Noi Oferte Speciale pentru Clienti

Telekom logo tricolor

Telekom Romania a anuntat astazi o serie de noi oferte speciale pentru clientii din toata tara, iar mai jos aveti toate detaliile cu privire la surprizele care au fost gandite de catre operatorul de telecomunicatii.

“Conform sondajului „Obiceiuri de consum telecom în timpul Covid19”*, realizat de ISRA Center pentru Telekom Romania în perioada 8-12 mai, pe un eșantion reprezentativ național de 1010 utilizatori ai serviciilor de telecomunicații, 89% dintre respondenți caută întotdeauna un preț cât mai mic când vine vorba de alegerea serviciilor de telecomunicații.

Sondajul a dezvăluit, de asemenea, că 82% dintre respondenți preferă să cumpere produse și servicii ale unor mărci de renume și 91% au indicat că vor încerca o nouă marcă pe care nu au mai folosit-o, dacă există o ofertă foarte atrăgătoare. În cele din urmă, și cel mai important rezultat al sondajului, 92% au declarat că ar dori să economisească mai mult la facturile de telecomunicații.

Aceste date, dar nu numai, au determinat Telekom Romania să exploreze noi direcții pentru produsele și serviciile pe care le oferă, în conformitate cu promisiunea adoptată încă din primele zile de restricții de circulație și distanțare socială, „Ținem România conectată”, punând accent pe modalitatea de a economisi în mod inteligent, în conformitate cu noul context economic și social.

Astfel, Telekom lansează platforma TELEKONOMIE, cu promisiunea TAI DOAR COSTURILE, NU ȘI BENEFICIILE, care include oferte inteligente pentru produse și servicii de calitate, care răspund nevoilor de consum ale românilor:

Începând de astăzi, persoanele fizice care își portează numerele în rețeaua mobilă Telekom pot beneficia de abonamentul Mobil 6, cu internet 4G nelimitat, minute și SMS-uri naționale nelimitate, cu 50% reducere în primele 12 luni, pentru care vor plăti 3 euro/lună (aproximativ 15 lei/lună), TVA inclus. După cele 12 luni, costul va fi de 6 euro/lună (aproximativ 30 lei/lună), TVA inclus.

De asemenea, persoanele care se vor porta în reţeaua mobilă Telekom vor putea opta și pentru achiziționarea unui telefon mobil în rate, fără dobândă și fără avans. Cei care aleg un telefon Samsung Galaxy A20e împreună cu abonamentul Mobil 6 vor plăti doar 8 euro/lună (aproximativ 40 lei/lună), TVA inclus, în primele 12 luni de la portare: 3 euro/lună pentru serviciile de telefonie mobilă și 5 euro/lună rata pentru telefon. Cei care vor alege telefonul Huawei P40 Lite E împreună cu abonamentul Mobil 6 vor plăti doar 9 euro/lună (circa 45 lei/lună), TVA inclus, în primele 12 luni de la portare: 3 euro/lună pentru abonament și 6 euro/lună pentru telefonul achiziționat.

Ofertele sunt disponibile în perioada 3 iunie – 31 iulie 2020, în cazul contractelor încheiate pe o perioadă de 24 de luni, și sunt adresate persoanelor fizice care își portează un număr în rețeaua mobilă a companiei și care au un serviciu fix de la Telekom Romania.

Produsele Telekom Smart WiFi și Mobil Nelimitat au primit recunoașterea cosumatorilor în cadrul celei de-a 11-a ediții a competiției “Votat Produsul Anului®” România**, care și-a desemnat câștigătorii pentru anul 2020. Smart WiFi a fost declarat câștigător în cadul categoriei Internet Wireless, iar Mobil Nelimitat în cadrul categoriei Servicii telefonie mobilă, fiind evaluate de consumatori ca cele mai bune produse din perspectiva atractivităţii, inovaţiei şi intenţiei de cumpărare.

Cei care doresc să își îmbunătățească experiența TV pot cumpăra noul Smart TV Stick la abonament cu 50% reducere timp de 3 luni, la prețuri începând de la 1,5 euro/lună (aproximativ 7,5 lei/lună), TVA inclus și livrare gratuită. Oferta este disponibilă până la 30.06.2020, cu posibilitatea prelungirii, pentru o perioadă contractuală minimă de 24 de luni. Astfel, românii se pot bucura simplu și rapid de un abonament de televiziune online, cu până la 71 de canale, fără a fi nevoie de un tehnician pentru instalare sau de găuri și cabluri suplimentare prin casă. În același timp, au și ocazia să își transforme televizorul obișnuit cu ecran plat într-un televizor smart, pentru a vedea tot internetul pe televizor.

Acestea sunt doar primele oferte disponibile prin platforma Telekonomie, prin intermediul căreia Telekom Romania deschide o nouă cale în domeniul telecomunicațiilor prin susținerea modalității inteligente de a realiza economii, ca o practică benefică în perioadă post-coronavirus marcată de incertitudinea redresării economiei în timp scurt. În plus, ambiția Telekom este de a-i ajuta pe români să economisească nu doar în domeniul telecomunicațiilor, astfel Show-ul Telekonomie le va aduce acestora săptămânal exemple concrete și din alte domenii, despre cum pot tăia costurile, dar nu și beneficiile. Show-ul va fi lansat în perioada următoare pe website-ul Telekom și va fi comunicat și pe canalele Social Media ale companiei. Nu în ultimul rând, Telekom Romania le-a pregătit românilor un festival online de trei ore – Telekonomy Summer Fest, o nouă premieră în rândul operatorilor de telecomunicații, prin care va continua să ofere momente de entertainment direct în casele acestora. Festivalul va fi difuzat live pe pagina de Facebook Telekom Romania în data de 4 iunie 2020, începând cu ora 18:00 și va cuprinde momente de cooking, fashion, beauty, stand-up și concert, cu sfaturi concrete de cum se pot realiza economii într-un mod inteligent.

„Cu toții am asistat la evoluția situației determinate de carantină și de anunțurile autorităților despre economie și locuri de muncă și credem că românii își adaptează obiceiurile de consum pentru a face față noilor condiții socio-economice. Pentru că suntem o companie responsabilă, după ce am ținut România conectată, am adoptat platforma Telekonomie și această abordare integrată, show și festival online, pentru a ajuta consumatorii să facă economii, fără a renunța însă la beneficii. Nu ne referim la a realiza mici schimbări, ci mai degrabă la economiile pe care fiecare le poate face într-un mod inteligent, fără a se priva de micile plăceri ale vieții. Telekom Romania consideră că este momentul pentru a adopta obiceiuri financiare bune și, în același timp, servicii care să corespundă nevoilor românilor ”, a declarat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial, Telekom Romania.

Oferta cu 50% reducere pentru un an la planul tarifar Mobil 6, parte din platforma Telekonomie, vine în ajutorul românilor care vor să economisească, potrivit sondajului ISRA Center. Astfel, 80% dintre respondenți au declarat că vor trebui să reducă cheltuielile în următorul orizont de timp, iar 85% ar renunța la investiții majore, deși planificate, precum achiziția unei noi mașini sau recondiționarea casei.

„80% dintre românii portați la Telekom spun că plătesc un preț mai bun decât înainte pentru beneficiile primite, ceea ce înseamnă că reducerea de 50% la ofertele cuprinse în platforma Telekonomie este mai mult decât utilă în perioada următoare, deoarece românii au mai puțini bani, se confruntă cu greutăți în a face economii și sunt îngrijorați de situația lor financiară în următoarele 2-3 luni”, a explicat Andreas Elsner.

Potrivit sondajului ISRA Center, 56% dintre respondenți au declarat că veniturile gospodăriei lor au scăzut în timpul pandemiei, din cauza reducerilor de salarii (33,5% dintre respondenți), pierderii locurilor de muncă (22%) și șomajului tehnic (36%). Ofertele lansate astăzi de Telekom Romania sunt adaptate pentru a satisface nevoile de comunicare și divertisment, în concordanță cu actuala situație financiară a celor mai mulți români.

Mai multe informații despre oferte comerciale adresate persoanelor fizice sunt disponibile pe: www.telekom.ro.

Telekom vine cu promisiunea Telekonomie și în întâmpinarea nevoilor antreprenorilor români, cărora le face aceeași propunere: TAI DOAR COSTURILE, NU ȘI BENEFICIILE.

În urma studiilor* realizate în rândul clienților noi, 80% dintre antreprenorii români portați la Telekom spun că plătesc un preț mai bun decât înainte pentru beneficiile primite. Pentru Telekom este o recunoaștere a eforturilor realizate de companie pentru a oferi mediului de afaceri servicii performante și beneficii nelimitate.

În dorința de a-i sprijini cu cele mai bune soluții dedicate continuității afacerii, antreprenorii care vor alege să se porteze în rețeaua Telekom până pe 31 iulie 2020, optând pentru abonamentul Freedom 5, vor beneficia de internet 4G, minute și SMS-uri naționale, toate nelimitate, cu 50% reducere la costul abonamentului în primele 12 luni. Și antreprenorii care vor achiziționa telefonul Galaxy A20e sau Huawei P40 Lite E în rate, împreună cu abonamentul Freedom 5, vor plăti în total în primul an doar 8 euro/lună, respectiv 9 euro/lună (prețuri fără TVA), pentru abonament plus telefon.
Mai multe detalii despre ofertele prin care Telekom sprijină antreprenorii pentru continuitatea afacerii sunt disponibile la numărul 1921 sau la link https://www.telekom.ro/business/businessliber/.

* Obiceiuri de comsum telecom în timpul Covid19, studiu online reprezentativ național realizat de ISRA Center pentru Telekom Romania, în luna mai 2020, pe 1010 utilizatori ai serviciilor de telecomunicații, marjă de eroare 3%, interval de încredere 95%.

** Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a unsprezecea ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.

Studiul de piaţă din 2020 a fost realizat online, pe 30 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eşantion de 5469 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. Într-una dintre cele 30 de categorii nu a fost desemnat câștigător. Eroarea maximă de eşantionare este +/-1.3%. Studiul a avut loc în perioada 6 martie 2020 – 9 aprilie 2020. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsele câstigătoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele comparate în competiţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni anterioare startului competiţiei.”