BANCA Transilvania a emis astazi o atentionare foarte importanta pentru toti clientii sai din Romania, iar asta pentru ca vorbim si despre o schimbare de mare interes pe care a facut-o in toata tara. Mai exact, cei de la BANCA Transilvania au anuntat inca de saptamana trecuta ca programul unitatilor lor va reveni la normal incepand de astazi, ceea ce s-a si intamplat, insa din pacate se pare ca se creeaza aglomeratie in unele dintre agentiile sale.
BANCA Transilvania spune ca ai sai clienti din Romania ar trebui sa foloseasca mijloacele electronice de internet banking, si toate solutiile online pentru a cere ajutor, la nevoie. Folosirea acestuira poate decongestiona serios unitatile bancare in care se inregistreaza aglomeratii in momentul de fata, iar asta desigur ca reduce timpul de asteptare pe care il inregistreaza clientii care vin in agentii sa rezolve diverse probleme serioase.
BANCA Transilvania: ATENTIONARE Astazi pentru TOTI Clientii
BANCA Transilvania nu este prima banca de la care vedem un anunt privind revenirea la program normal pentru agentiile din toata tara, dar e prima de la care vedem un anunt privind aglomeratia inregistrata la ele. Trebuie luat deasemenea in calcul faptul ca in agentiile BANCA Transilvania exista si un program de pauza de 30 de minute dupa ora 13:00 in care se face dezinfectare pentru interior si obiectele care sunt atinse des de clienti si angajati.
De azi programul unităților BT a revenit la normal. Îți recomandăm să folosești cât mai mult soluțiile alternative de…
Publicată de Banca Transilvania pe Luni, 15 iunie 2020
BANCA Transilvania vrea sa le asigure siguranta clientilor intr-o masura cat se poate de buna, iar asta inseamna ca trebuie sa fie atenta si la cozile care se fac in jurul agentiilor sale de catre oameni. Daca e coada, poate ca e mai bine sa va folositi de solutiile online care va sunt puse la dispozitie de catre banca, iar asta pentru ca ele va pot scuti de multe batai de cap daca aveti de petrecut mult timp pentru a rezolva vreo problema intr-o agentie.
BANCA Transilvania nu prea poate face nimic pentru situatiile in care clientii vin in numar mare in agentiile sale, asa ca totul ramane la clientii care ar trebui sa nu se inghesuie pentru a-si rezolva problemele.